اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان:

امام امت بزرگ‌ترین زمینه‌ساز بیداری اسلامی در تاریخ بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: امام امت بزرگترین زمینه‌ساز بیداری اسلامی در تاریخ بود.

امام امت بزرگ‌ترین زمینه‌ساز بیداری اسلامی در تاریخ بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، غلامرضا منتظری صبح امروز در مراسم هفدهمین سالگرد ارتحال سردار محمد اسماعیلی در حسینیه 14 معصوم این شهرستان اظهار داشت: امام امت با انقلاب بزرگی که به ثمر رساند به ملت ما افتخار، ابهت و بزرگی بخشید.

وی افزود: امام یکی از بزرگ‌ترین زمینه‌سازان بیداری اسلامی بود و با انقلاب اسلامی باعث شد تمام ملت‌های آزادیخواه دنیا که از ظلم و ستم اجانب به تنگ آمده‌اند از نظام جمهوری اسلامی ایران الگو بگیرند.

منظری با اشاره به اینکه امام امت همه طرفداران جبهه توحید را به کشتی انقلاب فراخواند تا به ساحل نجات برسند، گفت: بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب آن دسته از کسانی که از ناخدای این کشتی سبقت گرفتند و یا آنهایی که عقب ماندند گمراه شده و راه را از چاه تشخیص نمی‌دهند.

این مسئول یادآور شد: انقلاب اسلامی ما هم‌اکنون به دست نائب برحق‌ امام زمان(عج) مقام عظمای ولایت سپرده شده تا این مسیر پرتلاطم به نیکی طی شود.

منتظری با تاکید بر اینکه امروزه امواج فتنه بسیار توفنده‌تر از هر جنگی است، یادآور شد: آسمان فتنه بسیار رنگی و پرتشویش است و آنان که به رأی شخصی خود تکیه کردند و همانند پسر نوح بر کوه بلند غرور و منیت نشستند بدون شک در آواج متلاطم آن غرق خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم پیرو ولایت فقیه باشیم، راه امام و شهدا را ادامه دهیم و زمینه تحقق آن را فراهم آوریم باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم.

وی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها را یکی از مهم‌ترین رویداد پیش‌روی ملت ایران دانست و ابراز داشت: همه باید برای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بار دیگر با حضور پرشور خود دشمنان نظام را ناامید و مأیوس کنیم.

انتهای پیام/86012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول