اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت مسجد مقدس جمکران:

انتخابات ریاست جمهوری منشأ گسترش موج بیداری اسلامی است

تولیت مسجد مقدس جمکران در بیانیه‌ای اعلام کرد: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در 24 خرداد 92 از ویژگی‌هایی برخوردار است که می‌تواند موجب تحول در جهان و منشأ گستردگی موج بیداری در کشور‌های اسلامی باشد.

انتخابات ریاست جمهوری منشأ گسترش موج بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه تولیت مسجد مقدس جمکران آمده است: با تبریک اعیاد شعبانیه به مردم صبور، ولایت‌مدار و متعهد ایران اسلامی و درخواست سرافرازی و عزت روزافزون برای نظام اسلامی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به اطلاع می‌رساند، همانگونه که مستحضرید مردم آگاه و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر در معرض آزمایش بزرگی قرار گرفته و چشم همه جهانیان از شرق و غرب به سوی او دوخته شده است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در 24 خرداد 92 از ویژگی‌هایی برخوردار است که می‌تواند موجب تحول در جهان و منشأ گستردگی موج بیداری در کشور‌های اسلامی باشد و قیام ملت‌های مستضعف را به منظور احقاق حق و مقابله با استکبار تقویت کند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: امید آن را داریم که مردم بصیر و با درایت ما در سایه قیام برای خدا و نصبالعین قرار دادن وصایای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام «رضوان‌الله ‌علیه» و پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» پایه‌های نظام را استوار ساخته و زمینه را برای ظهور موعود امت‌ها و منجی انسان‌ها حضرت امام عصر(عج) آماده سازد و از این آزمون الهی روسفید و سرافراز بیرون آید.

در این بیانیه اضافه شده است: بدین مناسبت با کمال احترام و تواضع از عموم اقشار مختلف، مرد و زن، پیر و جوان، شهری و روستایی دعوت می‌شود که با توجه به حساسیت زمان و شرایط خاص حاکم بر جهان و بر اساس تکلیف شرعی و قانونی به پای صندوق‌های رأی آمده و شخصیتی جامع، مدیر و با تقوا را که در دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی و پاسداری از خون شهیدان و ادامه راه آنان توفیق بیشتری داشته باشد انتخاب کنند. خداوند متعال برکاتش را بر شما که همواره یاور دین بوده‌اید نازل فرماید و با قدرت کامله خودش مشکلات مادی و معنوی همگان را برطرف سازد.

انتهای پیام/2258/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول