اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

امروز بیداری اسلامی مدیون امام راحل است

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز بیداری اسلامی مدیون امام راحل است.

امروز بیداری اسلامی مدیون امام راحل است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد روز در شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران برگزار شد.

این مراسم در مساجد، تکایا و مصلاهای نماز جمعه شهرستان های ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا با حضور مسئولین شهرستان، ائمه جمعه و جماعات، خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته شد.

مردم ولایت مدار و قدرشناس این خطه از استان تهران با سیاه‌پوش کردن خیابان ها ومعابر و نیز برتن نمودن لباس عزا سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی را به اقامه عزا پرداختند و بر تداوم آرمان‌های بلند ایشان تأکید کردند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین در مراسمی که در مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد، طی سخنانی گفت: اگر معنویت و ایمان فوق العاده امام نبود انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نمی‌رسید.

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی افزود: رهبر فقید انقلاب اسلامی با خلوص نیت، ایمان و معنویت قیام بزرگ الهی ملت ایران را به ثمر نشاند و مردم ایران و بسیاری از مردم مستضعف جهان را از قید بندهای مختلف آزاد کرد.

وی تصریح کرد: هنر حضرت امام(ره) این بود که در زمانی که عده‌ای شعار دین منهای سیاست راسر می‌دادند در اوج دینداری و معنویت وارد سیاست شدند و پیروزی را نصیب ملت ایران کرد.

او گفت: امام راحل علمدار عرفان و معنویت علوی بود و جوانانی که امروز دنبال سیر و سلوک هستند باید از عرفان بدلی و قلابی پرهیز کرده و راه امام را ادامه دهند.

وی افزود: شخصیت امام خمینی(ره) به حدی تاثیرگذار بود که نه فقط مسلمانان ایرانی بلکه بسیاری از مسلمانان جهان با اهداف این مرد بزرگ تاریخ آشنا شده و حتی غیرمسلمانان هم شیفته ایشان شدند.

وی تصریح کرد: امروز آزادیخواهان جهان با تأسی از تفکرات حضرت امام راه مقابله با حکام جور را یافته‌اند با سردادن شعار آزادی‌خواهی مبتنی بر آموزه های اسلامی دیکتاتورها را به زیر کشیده‌اند.

نمایند ولی فقیه در شهرستان ورامین تاکید کرد: امام به راه، هدف و امت خود ایمان داشت و امت امام نیز نشان داد که به مقتدای خود عشق می‌ورزد و به وجود او افتخار می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار شهرستان ورامین در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی عشق و ارادت خود را نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت خواهند کرد.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول