اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

قهرمانی شهرداری قزوین در رقابت‌های دو و میدانی کارگران

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: مسابقات دو و میدانی کارگران استان قزوین با شرکت شش تیم در هشت ماده برگزار شد و تیم شهرداری (الف) قزوین در بالاترین جایگاه این رقابت‌ها نشست.

قهرمانی شهرداری قزوین در رقابت‌های دو و میدانی کارگران

سیدعلی فخار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همزمان با برگزاری بخش تیمی رقابت‌های دو و میدانی کارگران استان قزوین تیم شهرداری (ب) با کسب 41 امتیاز به مقام دوم دست یافت.

وی تصریح کرد: همچنین در این مسابقات تیم نیرو محرکه نیز توانست با کسب 39 امتیاز مقام سوم را از آن خود کند.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: در بخش انفرادی، رقابت‌ها بین نفرات شرکت‌کننده انجام شد و 18 نفر از شهرداری قزوین و سازمان آتش‌نشانی توانستند مقام‌های اول تا ششم این رقابت‌ها در بخش‌های مختلفی شامل 100 متر، 200 متر، پرش طول و پرتاب وزنه را از آن خود کنند.

مقام نخست شهرداری قزوین در مسابقات شنا کارگران

فخار ادامه داد: تیم شهرداری قزوین با کسب 101 امتیاز به مقام قهرمانی مسابقات شنا کارگران استان قزوین دست یافت.

این مسئول تصریح کرد: مسابقات شنا کارگران این استان با شرکت شش تیم برگزار شد و تیم شهرداری قزوین توانست با کسب بالاترین امتیاز در برترین جایگاه این مسابقات قرار بگیرد.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: در این دوره از مسابقات تیم آپاداناسرام با کسب 90 امتیاز دوم و تیم نیرو محرکه با کسب 85 امتیاز سوم شدند.

فخار در رابطه با بخش انفرادی توضیح داد: در رده ‌سنی 30 تا 39 سال و در رشته 50 متر کرال پشت، حامد برخورداری به مقام نخست، حمید کیامیری به مقام دوم و بابک تقی‌خانی به مقام سوم دست یافتند.

وی افزود: در رشته پروانه حامد برخورداری به مقام نخست و حمید کیامیری دوم شدند و نیز در رشته قورباغه سیدمحسن یدی‌همدانی به مقام نخست و مجید قانع و بابک تقی‌خانی به جایگاه‌های دوم و سوم دست یافتند.

مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره نتایج مسابقات انفرادی رده‌سنی 40 سال به بالا عنوان کرد: در رشته 50 متر کرال پشت محمد شریفی و وحید خباز به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند و محمداسماعیل رمضانی و اصغر نصری نیز به طور مشترک جایگاه سوم را از خود کردند.

فخار اضافه کرد: همچنین در رشته 50 متر قورباغه مسعود بهرامی در جایگاه نخست ایستاد و حسین فیضی و رضا پیرمرادی دوم و سوم شدند در رشته 50 متر کرال سینه نیز مسعود بهرامی، امیر محمدی و وحید خباز مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

تیم شهرداری قزوین در بخش 25 در چهار متر مختلط مقام نخست را به دست آورد و در بخش 25 در چهار متر آزاد در جایگاه دوم ایستاد.

انتهای پیام/2667/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول