اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل

کاروان دوچرخه‌سواری و دو و میدانی استان البرز به حرم رسیدند

کاروان‌ ورزشکاران البرز متشکل از تیم دوچرخه‌سواری و تیم دو و میدانی این استان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) رسیدند.

کاروان دوچرخه‌سواری و دو و میدانی استان البرز به حرم رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، 23 هزار نفر از مردم ولایی و شهید پرور استان البرز امسال در کنار صدها هزار نفر از مردم سراسر کشور در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت کردند.

در این میان ورزشکاران استان البرز نیز همچون ادوار گذشته حضور گسترده‌ای داشتند و به صورت نمادین چند تیم ورزشی در مراسم سوگواری و عزاداری 14 و 15 خرداد شرکت کردند.

از جمله آنکه، یک کاروان دوچرخه‌سواری متشکل از 25 دوچرخه‌سوار البرزی ظهر روز دوشنبه سیزدهم خرداد ماه از کرج به سمت مرقد مطهر امام خمینی (ره) حرکت کردند.

دوچرخه‌سواران حاضر در این کاروان در حالی که تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین امام خمینی (ره) را حمل می‌کردند، توسط کاوه حدادپور معاون امور عمرانی استاندار البرز بدرقه شدند.

از سوی دیگر اداره ورزش و جوانان البرز به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اقدام به تشکیل یک تیم از دو و میدانی‌کاران این استان کرده و ورزشکاران فوق در قالب دو امدادی اقدام به دویدن فاصله امامزاده محمد (ع) تا مرقد مطهر امام راحل کردند.

حرکت دو و میدانی‌کاران البرزی به صورتی برنامه‌ریزی شده بود تا آنها پس از دویدن حدود یک صد کیلومتر فاصله امامزاده محمد (ع) تا امامزاده حسن (ع) و سپس تا مرقد مطهر امام خمینی (ره) به صورت دو امدادی، در مراسم سوگواری 14 خرداد حاضر شوند.

در همین رابطه علیرضا جوانمردی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به خبرنگار فارس در کرج گفت: همانطور که پیش‌تر نیز تاکید کرده بودیم، جامعه ورزشی استان البرز امسال حضور فعال و گسترده در مراسم 14 و 15 خرداد داشته و با این اقدام بار دیگر ولایت‌مداری خود را اثبات کرده و با ولی امر مسلمین و آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید میثاق کردیم.

وی افزود: ورزشکاران ایران اسلامی به ویژه ورزشکاران استان البرز همواره در کارها به مولای متقیان حضرت علی (ع) اقتدا کرده و از هیچ تلاشی برای تحقق آرمان‌های انقلاب و پشتیبانی از ولایت کوتاهی نخواهند کرد.

جوانمردی با اشاره به اعزام کاروان‌های ورزشی البرز به مرقد مطهر گفت: امسال نیز همچون ادوار گذشته خود ورزشکاران البرزی برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده و به صورت نمادین فاصله کرج تا حرم را با انجام حرکات ورزشی طی کردند.

وی در پایان اعلام کرد: کاروان ورزشی استان البرز از جمله کاروان دوچرخه‌سواری و تیم‌های دو و میدانی صبح امروز پیش از آغاز رسمی مراسم به مرقد مطهر امام خمینی (ره) رسیده و هم اکنون در کنار اقشار مختلف مردمی در حال عزاداری هستند.

انتهای پیام/2302/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول