اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشجوی پزشکی شیراز

رکورد دو و میدانی بانوان کشور شکسته شد

دانشجوی دختر پزشکی شیراز، رکورد دو و میدانی کشور را شکست.

رکورد دو و میدانی بانوان کشور شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: سمیرا آسمانی دانشجوی رشته پزشکی این دانشگاه موفق به کسب مقام قهرمانی در رشته 400 متر با مانع در مسابقات کشوری دو و میدانی بانوان و نیز جابه‌جایی و بهبود این ماده در سطح کشور شد.

حیدر صفرپور افزود: این دانشجوی ورزشکار، رکورد این رشته را که پیش از این یک دقیقه و پنج ثانیه و 20 صدم ثانیه بود به یک دقیقه و چهار ثانیه و 86 صدم ثانیه بهبود بخشید.

وی ضمن تبریک کسب مقام قهرمانی لیگ کشور و ثبت رکورد جدید، ابراز داشت: آنچه ارزش این قهرمانی را صد چندان می‌کند، برتری اخلاقی و علمی این دانشجوی ورزشکار در کنار قهرمانی ورزشی وی است که در واقع تحقق عملی انتظار مقام معظم رهبری از جوانان بوده، آنجا که تحصیل، تهذیب و ورزش را در کنار یکدیگر بیان فرمودند.

وی ادامه داد: سمیرا آسمانی با کسب این مقام قهرمانی اثبات کرد که می‌توان در کنار تحصیل در رشته پزشکی، با وجود سختی و حجم بالای مطالب درسی، ورزش را نیز به عنوان یک اولویت اصلی در نظر داشت چرا که موفقیت در هر یک از اینها، زمینه‌ساز موفقیت در دیگری است.

وی با آرزوی موفقیت‌های بیشتر و تداوم این پیروزی‌ها برای این دانشجوی دختر، اظهار امیدواری کرد تا وی به عنوان الگویی مناسب برای سایر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گیرد.

به گزارش فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز با داشتن مجموعه‌های ورزشی ویژه دانشجویان دختر، یکی از فعال‌ترین دستگاه‌های اجرایی در امر ترویج ورزش بانوان در استان فارس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول