اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس هیئت شنای اراک

اسامی نفرات برتر مسابقات انتخابی شنای اراک اعلام شد

رئیس هیئت شنای شهرستان اراک اسامی نفرات برتر مسابقات انتخابی شنا را در این شهرستان اعلام کرد.

اسامی نفرات برتر مسابقات انتخابی شنای اراک اعلام شد

علی‌ اوسط‌کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مسابقات انتخابی شنای شهرستان اراک با حضور 108 ورزشکار در مجموعه ورزشی «شهدای پنجم مرداد» برگزار شد و امروز به کار خود پایان داد.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌هایی از استخر فرهنگ، اتحاد، الغدیر، شهرداری و پایگاه قهرمانی حضور داشتند که در 9 ماده 100 و 200 متر کرال، 100 و 200 متر پروانه، 100 و 200 متر قورباغه و کرال پشت و 200 متر انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت شنای شهرستان اراک ادامه داد: در پایان این مسابقات در رده سنی 11 و 12 سال شناگران استخر فرهنگ، در رده 13 و 14 سال استخر الغدیر و پایگاه قهرمانی، 15 تا 17 سال شناگران استخر اتحاد، شهرداری و الغدیر در مواد مختلف مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

اوسط‌کرمی افزود: نفرات اول و دوم هر ماده در رده‌های سنی مختلف به عنوان اعضای تیم این هیئت انتخاب شدند و به مسابقات استانی راه یافتند.

وی گفت: مسابقات انتخابی شنای استان در ماده‌ها و رده‌های سنی مختلف 14 تیرماه در استخر سرپوشیده پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87013/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول