اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر چایپاره:

علاقه‌مندان به شنا بیشتر احتیاط کنند

رئیس جمعیت هلال‌احمر چایپاره گفت: جوانانی که به شنا کردن علاقه‌مند هستند بیشتر احتیاط کنند تا دچار حادثه نشوند.

علاقه‌مندان به شنا بیشتر احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، حجت‌الاسلام  زینال‌العابدین زینالپور پیش از ظهر امروز در بازدید از مکان‌های خطرخیز برای شناگران در رودخانه آغ‌چای، اظهار داشت: با آغاز فصل گرما رغبت جوانان به شناکردن در آبهای پشت سد آغ چای، سد انحرافی شوریک و رودخانه آغ‌چای بیشتر می‌شود و این امر احتمال غرق شدن مردم در این‌گونه مناطق را بیشتر می‌کند که این موضوع، توجه بیشتر خانواده‌ها را طلب می‌کند.

وی بابیان اینکه در سال گذشته سه نفر در آب‌های این شهرستان غرق شدند، افزود: اگر خانواده‌ها از جوانان و فرزندان خود مراقبت نکنند، امکان تکرار این ‌قبیل حوادث وجود دارد.

بهروز زینالپور رئیس اداره امور آب چایپاره با اشاره به اینکه تا چند روز دیگر آب سد آغ‌چای در کانال‌های انتقال آب جاری می‌شود، هشدار داد در صورت بی‌توجهی به نکات ایمنی و شنا کردن در این کانال‌ها امکان غرق شدن حتمی است، زیرا سرعت جریان آب زیاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این اداره در همه مسیرهای کانال‌های رودخانه آغ‌چای و سد آغ‌چای تابلوهای هشدار دهنده نصب کرده است، به لزوم توجه به این نکات تاکید کرد و از مردم خواست از تردد در حریم کانال‌ها و سد خودداری کنند.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول