اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم:

دو و میدانی‌کاران قمی به لیگ جام سرداران اعزام می‌شوند

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام دو و میدانی‌کاران قمی به رقابت‌های لیگ کشوری این رشته با عنوان جام سرداران خبر داد.

دو و میدانی‌کاران قمی به لیگ جام سرداران اعزام می‌شوند

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال اعزام‌های متعددی از سوی هیئت دو و میدانی استان قم به مسابقات داخلی و برون مرزی صورت می‌گیرد و تلاش ما این است که بتوانیم ظرفیت غنی دو و میدانی قم را بهتر از گذشته نشان بدهیم.

وی ادامه داد: با انجام کارهای زیربنایی و سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه، با اینکه امکانات کمی داریم و برخی مواقع از نظر مالی نیز در مضیقه قرار می‌گیریم اما توانسته‌ایم در دو و میدانی یکی از هیئت‌های موفق لقب بگیریم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: گواه این ادعا انتخاب دو تن از بهترین دو و میدانی کاران قمی به عنوان رکوردداران پرش سه گام و پرش با نیزه کشور و همچنین انتخاب یکی از آنها به عنوان ورزشکار برتر سال است که نشان می‌دهد قم در دو و میدانی واقعا پرتوان است.

وی یادآور شد: در حال حاضر دو و میدانی کاران قمی در تیم‌های مطرح لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور حضور دارند و در رقابت برترین‌های کشور که در این لیگ حضور دارند در رشته‌های پرش با نیزه و پرش سه گام در جایگاه نخست کشور قرار دارند.

رضایی بیان داشت: در نخستین مرحله مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور که هفته گذشته به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، محمدمحسن ربانی قهرمان مطرح و ارزنده استان قم به عنوان مرد سال پرش با نیزه ایران در سال 91 و به عنوان رکورددار این رشته توانست بار دیگر افتخار آفرینی کرده و قهرمانی کشور را به نام خود ثبت کند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که یکی از جوانان آینده دار و مستعد دو و میدانی قم در رشته پرش سه گام یعنی میلاد دریساوی در این رقابت‌ها جا پای بزرگان دو و میدانی ایران گذاشت و توانست در این رشته به عنوان قهرمانی کشور دست یابد در حالی که همین ورزشکار عنوان دومین رکورددار پرش سه گام کشور در سال 91 را به نام خود ثبت کرده است.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تاکید کرد: حالا با این بضاعت می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن در مسابقات مختلف لیگ و قهرمانی کشور داشته باشیم، به همین خاطر قصد داریم در مسابقات لیگ دو و میدانی جام سرداران شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در تیرماه مرحله اول مسابقات دو و میدانی لیگ جام سرداران برگزار می‌شود، افزود: مرحله اول لیگ جام سرداران دو و میدانی روز چهاردهم تیرماه با شرکت تیم‌های تهران، قزوین، قم، شهر قدس، شهریار، ملارد و شهرستان‌های استان البرز به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول