اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در 8 ماده

برترین‌های دو و میدانی قم معرفی شدند/ یک قهرمان کاشانی بین قمی‌ها

برترین‌های مسابقات قهرمانی دو و میدانی قم پس از رقابت مدعیان در هشت رشته در حالی معرفی شدند که یک نفر از قهرمانان میهمان این رقابت‌ها بود.

برترین‌های دو و میدانی قم معرفی شدند/ یک قهرمان کاشانی بین قمی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی استان قم با شرکت مدعیان مواد مختلف در آستانه رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نونهالان و جوانان کشور در سطح بسیار بالایی به انجام رسید و نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.

شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در حالی رقابت‌های خود را در پیست دو و‌ میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار کردند تا نفرات برتر مواد مختلف این دوره از پیکارها شناسایی شوند که با توجه به تعامل خوب هیئت دو و میدانی قم و شهرستان کاشان، از این شهر نیز چند دو و میدانی‌کار برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده بودند.

رقابت‌های قهرمانی دو و ‌میدانی با جدال دو و میدانی‌کاران قمی و کاشانی در مواد 100 متر، 800 متر، 110 متر با مانع، 400 متر، 800 متر، پرتاب وزنه، پرش طول، پرش با نیزه و پرش ارتفاع برگزار شد و در آن نفرات مدعی رقابتی جذاب و دیدنی داشتند.

در رقابت‌های ماده 100 متر علیرضا سعادتمند دو و میدانی‌کار شرکت کننده از استان قم زودتر از سایر رقبای خود به خط پایان رسید و موفق به کسب عنوان قهرمانی این ماده شد در حالی که در ماده 110 متر با مانع نیز مصطفی حسینی دیگر ورزشکار قمی در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.

در رقابت‌های ماده 400 متر این دوره از مسابقات قهرمانی دو و ‌میدانی استان قم، رضا ملک‌پور موفق‌ترین دو و‌ میدانی‌کار بود که توانست بالاتر از سایر شرکت‌کنندگان مقام قهرمانی را از آن خود کرده و خود را به عنوان یکی از شانس‌های اعزام به رقابت‌های کشوری نیز معرفی کند.

رقابت‌های ماده 800 متر پیکارهای قهرمانی دو و‌ میدانی بین مدعیان شرکت کننده از کاشان و قم نزدیک و جذاب بود و در نهایت این محمدرضا توانگری دو و میدانی کار شرکت کننده از تیم اعزامی شهرستان کاشان بود که بهترین عملکرد را داشت و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در مسابقات رشته پرش طول این دوره از پیکارهای دو و میدانی در قم، امیرحسین عظیمی دو و ‌میدانی‌کار موفق قمی بود که بهترین عملکرد را از خود نشان داد و توانست مقام قهرمانی این رشته را به دست بیاورد، ضمن اینکه در ماده پرش با نیزه علیرضا نوروزی در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.

در ماده پرش ارتفاع مسابقات قهرمانی دو و‌ میدانی در استان قم که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، مصطفی حسینی بهترین دو و‌ میدانی‌کار بود که بالاتر از دیگر رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و حسن شکری در ماده پرتاب وزنه قهرمان شد.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول