اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31 خردادماه صورت می‌گیرد

رقابت دو و میدانی‌کاران قمی برای قهرمانی در لیگ کشور

دو و میدانی‌کاران قمی در آخرین روز فصل بهار در تلاش برای کسب عنوانی شایسته در مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

رقابت دو و میدانی‌کاران قمی برای قهرمانی در لیگ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری رقابت‌های پیش فصل دو و میدانی باشگاه‌های کشور در اردیبهشت‌ماه و همچنین به انجام رسیدن مسابقات رکوردگیری قهرمانی کشور در مواد و رشته‌های مختلف، اکنون دیگر رقابت مهم داخلی دو و میدانی مسابقات لیگ این رشته ورزشی است.

این در شرایطی است که البته تیم ملی دو و میدانی کشورمان نیز در این فاصله حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام گازانف قزاقستان را تجربه کرد و دو و میدانی‌کاران ایرانی در مواد مختلف در این دوره از پیکارها با حریفان خود به رقابت پرداخته و افتخارات ارزشمندی به ارمغان آوردند.

به نمایندگی از هیئت دو و میدانی استان قم نیز محمد محسن ربانی در مسابقات بین‌المللی جام گازانف در رشته پرش با نیزه به رقابت پرداخت تا دو و میدانی قم در میادین مهم داخلی و خارجی همواره حضور ثابت و مثبت خود را بار دیگر نشان بدهد.

حالا قرار است دو و میدانی‌کاران مستعدی همچون محمد محسن ربانی، میلاد دریساوی، میثم صادق‌پور و چند چهره آینده‌دار دو و میدانی قم در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور با حریفان خود به امید قرار گرفتن بر روی سکو و کسب مدال به رقابت بپردازند.

اکنون به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای داخلی سال جاری دو و میدانی کشور قرار است مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور برگزار شود رقابت‌هایی که مرحله نخست مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و روز جمعه 31 خرداد‌ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران به انجام خواهد رسید.

براساس طرح فدراسیون دو و میدانی کشورمان این مسابقات در پنج مرحله برنامه‌ریزی شده است؛ به طوری که چهار مرحله به صورت تک رشته‌ای و در مدت زمان سه ساعت و مرحله پنجم آن به صورت کامل و در دو روز برگزار خواهد شد.

با برنامه‌ای که کمیته مسابقات فدراسیون دو و میدانی در خصوص رکوردهای این رقابت‌ها داشته است بهترین رکوردهای سال گذشته و مسابقات آغاز فصل 92 در نظر گرفته می‌شود و بر اساس آن در هر ماده، هشت دو و میدانی‌کار دعوت می‌شوند که رکورد نفر هشتم، رکورد حدودی این کمیته برای مرحله اول مسابقات لیگ برتر محسوب می‌شود.

البته پس از آن رکورد هشتمین دو و میدانی‌کار مرحله‌ نخست مسابقات لیگ برتر دو و میدانی باشگاه‌های کشور به عنوان رکورد ورودی مرحله‌ دوم در نظر گرفته می‌شود و در هر پنج مرحله به همین شیوه عمل خواهد شد تا با این کار سطح کیفی مسابقات افزایش یابد و در مدت زمان کمتری مسابقات به انجام برسد.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول