اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکرمی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

اعزام دو و میدانی‌کاران قمی به مسابقات قهرمانی مدارس کشور

مسئول انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های استان قم از اعزام دختران قمی به مسابقات دو و میدانی قهرمانی مدارس کشور خبر داد.

اعزام دو و میدانی‌کاران قمی به مسابقات قهرمانی مدارس کشور

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به اینکه امتحانات سال تحصیلی دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف به پایان رسیده است و نوجوانان و جوانان آماده حضور در تعطیلات تابستان می‌شوند، رقابت‌های ورزشی مختلفی در تابستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مطابق هر ساله در فصل تابستان شاهد برگزاری المپیاد ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در هر دو بخش دختران و پسران مقاطع تحصیلی مختلف در شهرهای سراسر کشور خواهیم بود و از قم نیز ورزشکاران با استعدادی در رشته‌های گوناگون راهی این مسابقات می‌شوند.

اکرمی که همزمان مسئولیت ریاست هیئت دو و میدانی استان قم را نیز بر عهده دارد اضافه کرد: المپیاد ورزشی دانش‌آموزان در رشته دو و میدانی نیز برگزار می‌شود و تیم‌های مستعد و توانمندی در هر دو بخش دختران و پسران به نمایندگی از قم در این مسابقات حضور می‌یابند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان داشت: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری و وقت بسیار مناسبی برای استعدادیابی از رده‌های سنی پایه از بین دختران و پسران دانش‌آموز علاقمند به دو و میدانی داشته‌ایم، می‌توانیم تیم‌هایی با نفرات آماده روانه این مسابقات کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نخستین اعزامی که از سوی انجمن دو و میدانی آموزشگاه‌های استان قم به رقابت‌های کشوری ورزش مدارس انجام می‌شود، به مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران دانش‌آموز کشور خواهد بود که در تیرماه صورت می‌گیرد.

اکرمی با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور تیم‌ها و ورزشکاران مواد مختلف دو و میدانی قم در مسابقات کشوری یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی هیئت چندین رقابت معتبر کشوری را نیز به زودی در پیش داریم که تلاش می‌کنیم حضور مقتدرانه‌ای در این رقابت‌ها داشته باشیم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، این پیکارها در ماده‌های 60، 200، 800،400، 50×4 متر، پرتاب توپ، پرش طول و پرش ارتفاع و با حضور ورزشکاران مدارس دو و میدانی برگزار خواهد شد و در پایان به نفرات برتر حکم قهرمانی و هدایای نفیس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول