اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ملی‌پوش دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد رانده از استان؛ درمانده در زنجان

یکی از ملی‌پوشان دوومیدانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت که مورد بی‌مهری در این استان قرار گرفته و برای استان‌ زنجان به میدان رفته‌ که در آن‌جا هم با کوهی از مشکلات روبرو شده است.

ملی‌پوش دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد رانده از استان؛ درمانده در زنجان

محسن عزیزنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به افتخاراتی که تاکنون در عرصه ورزش کسب کرده اشاره کرد و گفت: دوومیدانی را از سال 81 شروع کردم و خیلی زود توانستم پله‌های ترقی را یک به یک بپیمایم.

این ملی‌پوش پرتاب نیزه، ابراز کرد: در ابتدای کار پرتاب چکش کار می‌کردم که بعدها به واسطه علاقه‌ای که داشتم به پرتاب نیزه روی آوردم.

قهرمان ملی‌پوش پرتاب نیزه کشورمان تصریح کرد: در سال 83 در رده نوجوانان کشوری توانستم مدال برنز را کسب کنم.

عزیزنژاد به سایر افتخارات خود اشاره کرد و بیان داشت: در سال 84 در رده جوانان موفق به کسب مدال نقره کشوری شدم و در سال 89 هم توانستم نخستین مدال بزرگسالان را در این ماده برای استان کسب کنم.

وی از سال 91 به عنوان سال ورود خود به تیم ملی یاد کرد و گفت: در مسابقات آسیایی جایزه بزرگ همراه تیم ملی کشورمان شرکت کردم که افتخاری بزرگ برای خودم و کهگیلویه و بویراحمد در رشته دوومیدانی بود.

این ورزشکار پرتاب نیزه عنوان کرد: امسال در مسابقات قهرمانی کشوری با هزینه شخصی خودم حضور پیدا کردم و به مانند همیشه با بی‌اعتنایی مسئولان استانی همراه شدم.

عزیزنژاد با ابراز تأسف از اینکه در ورزش کهگیلویه و بویراحمد کسی قدر قهرمانان را نمی‌داند، افزود: وقتی که از مسابقات بر می‌گردیم به جای خدا قوت و خسته نباشید انتظار مدال قهرمانی از ما دارند.

عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان در سال‌های گذشته اضافه کرد: بی‌اعتنایی به قهرمانان در ورزش این استان امری طبیعی است و ما به عنوان قهرمان هیچ امیدی به کمک و پشتیبانی مسئولان نداریم.

عزیزنژاد با بیان اینکه واقعیات را بدون واهمه بیان می‌کنم، چراکه انتظار کمکی از سوی مسئولان استان ندارم، تصریح کرد: این گونه که احساس می‌شود هرکسی برای ارتقای پست و منصب خود تلاش می‌کند و اهمیتی به ورزش داده نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که شنیده‌ایم امسال برای تیم‌های دیگر به میدان رفته‌ای؛ با بیانی بغض‌آلود اظهار کرد: بله از شدت بی‌اعتنایی که در این استان به ما می‌شد در لیگ برای استان زنجان به میدان رفتم که ای کاش نمی‌رفتم.

این ملی‌پوش دوومیدانی ادامه داد: به امید حمایت به استانی دیگر غیر از زادگاه خودم رفتم که در آن‌جا هم نامهربانی زیادی دیدم.

عزیزنژاد عنوان کرد: ابتدای امر که ما را خواستند معلوم شد که از قبل با افرادی دیگر وارد مذاکره شده‌اند و ما مجبور شدیم در شهر و دیاری غریب و با این سوابق ورزشی شب را در نمازخانه صبح کنیم و دیگر سرگذشت‌ها که از بیان آن‌ها معذورم.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول