اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت سالروز پیامبر اکرم(ص)

دو و میدانی‌کاران پیشکسوت قزوینی با هم به رقابت پرداختند

به مناسبت گرامیداشت سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) دو و میدانی‌کاران پیشکسوت قزوینی با هم به رقابت پرداختند.

دو و میدانی‌کاران پیشکسوت قزوینی با هم به رقابت پرداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، یک دوره مسابقات دو استقامت 2000 متر پیشکسوتان به مناسبت گرامیداشت سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) به همت هیئت دو و میدانی استان قزوین با حضور 60 ورزشکار در ورزشگاه معلم شهر قزوین برگزار شد.

حسن جوادی رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین در حاشیه این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی پیشکسوتان استان قزوین با حضور 60 ورزشکار در چهار رده سنی در ورزشگاه معلم شهر قزوین برگزار شد.

وی با اعلام نفرات برتر این رقابت‌ها افزود: در رده سنی 40 تا 50 سال محمد امانی، حیدر صفرخانلو و مجید زینعلی به ترتیب عناوین نخست تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین ادامه داد: در رده سنی 50 تا 60 سال نیز محمد رایگان در جایگاه نخست ایستاد و سید معراج حسینی و احمد سعیدی به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

جوادی بیان کرد: همچنین در رده سنی 60 تا 70 سال علی‌اکبر کریمی موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند، سیدجعفر صداقت‌مهر در جایگاه دوم بیاستد و خلیل خلیلی نیز به کسب عنوان سوم بسنده کند.

این مسئول ورزشی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در رده سنی 70 سال به بالا نیز برپا شد، تصریح کرد: در این رده سنی ابوالحسن دورودی مقام نخست را به دست آورد و غلامرضا شهدوست و علی‌اصغر مافی‌بردبار به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

جوادی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات انسجام و همدلی پیشکسوتان را بالا می‌برد، عنوان کرد: در این رقابت‌ها پیشکسوتان حضور خوبی داشتند که این حضور سبب می‌شود انسجام و همدلی پیشکسوتان افزایش یابد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین گفت: در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر به رسم یادبود جوائز و احکامی داده شد و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/77003/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول