اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم خبر داد

دو و میدانی‌کار قمی در جمع برترین‌های پرتاب وزنه ایران

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از حضور پرتاب‌گر قمی در بین برترین‌های مسابقات رکوردگیری رشته پرتاب وزنه ایران خبر داد.

دو و میدانی‌کار قمی در جمع برترین‌های پرتاب وزنه ایران

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: فدراسیون دو و میدانی کشورمان با احتساب عملکرد دو و میدانی‌کاران رشته‌های مختلف در میادین داخلی و خارجی سال قبل، برترین‌های هر رشته را معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: دو و میدانی بیش از 20 رشته متنوع دارد و با توجه به نتایجی که دو و میدانی‌کاران در مواد مختلف مسابقات لیگ و قهرمانی کشور و همچنین رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی، جهانی و انتخابی المپیک کسب کرده‌اند، برترین‌های یک سال انتخاب می‌شوند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: خوشبختانه در بین برترین‌های دو و میدانی کشور در سال 1391 سه دو و میدانی‌کار استان قم نیز حضور دارند.

وی ابراز داشت: دو و میدانی‌کاران قمی در رشته‌های پرش سه گام، پرش با نیزه و پرتاب وزنه در بین چهره‌های مطرح ورزش دو و میدانی کشور در سال قبل قرار دارند و این نشان از توانمندی و استعداد بسیار بالای ورزشکاران قمی در این رشته‌ها است.

اکرمی خاطرنشان کرد: در رشته پرتاب وزنه محمدحسین اسکندری رکورددار مسابقات پرتاب وزنه جام بین‌المللی دهه فجر که توانست عنوان قهرمانی و نشان طلا را از آن خود کند به عنوان نماینده شایسته استان قم در بین برترین‌های پرتاب وزنه کشور انتخاب شده است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان داشت: بهترین رکورد در بین ورزشکاران رشته پرتاب وزنه در مسابقاتی که در سال قبل در داخل و خارج از کشور به انجام رسیده 19 متر و 51 سانتی‌متر است و رکورد اسکندری نماینده دو و میدانی استان قم نیز 18 متر و 19 سانتی‌متر به ثبت رسیده است.

وی یاد آور شد: اسکندری یکی از ورزشکاران خوب و خوش آتیه دو و میدانی استان قم است که در رده بندی برترین‌های پرتاب وزنه کشور در سال 1391 بعد از امین نیکفر و مهدی شاهرخی در مکان سوم جای گرفته است.

اکرمی خاطرنشان کرد: پیش از این محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه به عنوان سرشناس‌ترین چهره دو و میدانی قم موفق به کسب عنوان مرد سال و رکورددار پرش با نیزه ایران انتخاب شده بود و میلاد دریساوی نیز در رده بندی برترین‌های سال 91 رشته پرش سه گام در جایگاه دوم قرار گرفت.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول