اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

آغاز به کار استخر شنای شهدای گمنام بیجار

فرماندار بیجار از آغاز به کار استخر شهدای گمنام این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

آغاز به کار استخر شنای شهدای گمنام بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی ظهر امروز در جریان بازدید از روند آبگیری استخر شهدای گمنام بیجار ضمن تقدیر از مدیریت شعب بانک سپه استان کردستان برای کمک به اتمام این پروژه اظهار کرد: با همکاری و همراهی بانک سپه مشکلات مالی این استخر برطرف و به زودی آماده به کار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین خواسته مردم این شهرستان در زمینه ورزش بهره‌مندی از استخر سرپوشیده است گفت: متاسفانه مجری این طرح با مشکلات مالی و قضائی فراوانی روبرو بود و تقریبا تمام مردم و مسئولین از آغاز به کار این استخر قطع امید کرده بودند.

کریمی با تاکید بر لزوم حمایت از بخش خصوصی تصریح کرد: مسئولین باید پشتیبان بخش خصوصی بوده و برطرف کردن مشکلات بخش خصوصی را در اولویت کاری خویش قرار دهند و در اصل مشکلات مردم را برطرف کرد.

مدیر شعب بانک سپه استان کردستان هم در جریان این بازدید با اشاره به تلاش و پیگیری‌های فرماندار بیجار در راستای برطرف شدن مشکلات مالی مجری این طرح اظهار کرد: بانک سپه در راستای همراهی فرمانداری و با هدف خدمت به مردم شهرستان بیجار با وجود تمامی موانع قانونی، آماده همکاری برای آغاز به کار استخر و استفاده مردم از آن است.

امیدرضا شهبازی رسالت بانک سپه را حمایت از سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف بویژه شهرهای محروم عنوان و بیان داشت: بانک سپه با تمام توان سعی در ارتقای وضعیت معیشتی مردم دارد.

لازم به ذکر است استخر شنای شهدای گمنام که پیش از این با نام پاسارگاد شناخته می‌شد سال‌ها به علت مشکلات مالی و قضائی مجری طرح بلاتکلیف مانده بود و مردم بیجار مدت‌هاست که از راه‌اندازی آن ناامید شده بودند .

این استخر هم اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از یک میلیارد و 400  میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

گفتنی است تجهیزات این استخر توسط طلبکاران مصادره شده بود و ساختمان آن نیز به دلیل بدهی در حال مزایده بود که خوشبختانه علاوه بر بازگرداندن تجهیزات از شهر دیواندره، با همت فرماندار و همراهی بانک سپه از مزایده نیز خارج و تسهیلات معوق نیز تقسیط شد.

انتهای پیام/79015/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول