اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

برداشت از آب سد تالوار حق مردم خدابنده بود

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت نسبت به مردم این شهرستان بی‌عدالتی کرد، گفت: برداشت از آب سد تالوار حق مردم این شهرستان بود.

برداشت از آب سد تالوار حق مردم خدابنده بود

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی سجاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کاندیداها به ویژه حجت‌الاسلام حسن روحانی در تبلیغات و مناظره‌های خود بر معیشت مردم، اعتدال در رفتار، انتخاب کابینه و رفع مشکلات انرژی هسته‌ای تاکید داشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز باید رئیس‌جمهور منتخب به خواسته‌های مردم توجه کرده و به وعده‌هایی که داده عمل کند، خاطرنشان کرد: مهار تورم نخستین اولویت رئیس‌جمهور منتخب در بخش اقتصادی است.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تک نرخی شدن نرخ ارز از دیگر اولویت‌های دولت منتخب محسوب می‌شود، تصریح کرد: با تک نرخی شدن ارز بیشتر کارها پیش رفته و ساخت و ساز و اشتغال تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه اشتغال برنامه‌هایی وجود دارد که دولت باید این برنامه‌ها را مدّنظر قرار دهد، اضافه کرد: اشتغال باید به خانواده‌ها کشیده شود.

موسوی سجاسی با اشاره به اینکه باید مقرراتی تعریف شود که بر اساس آن در هر خانواده‌ای حداقل یک نفر شاغل وجود داشته باشد، ادامه داد: در این زمینه باید برنامه‌ریزی شود.

*اشتغال شهرستان خدابنده نگران‌کننده است

وی با تاکید بر اینکه وضعیت اشتغال این شهرستان نگران‌کننده است، یادآور شد: بیشتر تحصیل‌کرده‌ها در این شهرستان بیکار هستند.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان خدابنده فاقد صنعت است و سیاست‌گذاران استان نیز از این موضوع اطلاع دارند، اذعان داشت: یکی از بی‌عدالتی‌های دولت احمدی‌نژاد به مردم شهرستان خدابنده برداشت آب سد تالوار توسط دو استان دیگر بود.

وی یادآور شد: سد تالوار حق مردم شهرستان خدابنده است و این حق گرفته شد و مسئولان استان نیز در این زمینه سکوت کردند.

انتهای پیام/73006/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول