اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

رئیس‌جمهور منتخب به انتظار آحاد ملت توجه کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: رئیس‌‌جمهور منتخب باید به انتظار آحاد ملت ایران اسلامی توجه کند و در راستای پاسخگویی به همه گام بردارد.

رئیس‌جمهور منتخب به انتظار آحاد ملت توجه کند

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رئیس جمهوری که با اکثریت آرا انتخاب شد رئیس جمهور همه ملت ایران بوده و این انتظار را داریم به نیازها و انتظارهای اقشار مختلف جامعه پاسخ دهد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون حماسه‌ای مشابه 24 خرداد ماه را به خود ندیده است، افزود: حضور میلیونی واجدان‌الشرایط برای رای دادن به معنای واقعی کلمه تحسین‌برانگیز بود تا جایی که حتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این حضور حداکثری و شلوغ بودن حوزه‌های انتخابیه اعتراف کردند.

فتاحی با بیان اینکه تا ساعت سه بامداد بعضی از حوزه های اخذ رای همچنان به روی رای‌دهندگان باز بود، خاطرنشان کرد: اگر ساعت اخذ رای توسط مقامات تمدید می‌شد به طور قطع کسانی بودند که در این محل‌ها حضور یافته و نسبت به انتخاب کاندیدای مورد نظر خود مبادرت کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شمارش آراء سه انتخابات حساسیت و دقت عمل ویژه‌ای را می‌طلبد و نتایج انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده است، افزود: هر رای از اهمیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است به همین دلیل شمارش آراء با دقت بیشتری صورت می‌گرفت ولی به محض اینکه نتیجه آراء شورای شهر مشخص شد از طریق فرمانداری‌ها در اول وقت اعلام می‌شود.

وی رفع مشکلات داخلی اعم از تورم، تقویت ارزش واحد پول ملی، رفع مشکل بیکاری، رشد تولید داخلی و رسیدگی به وضعیت مدارس را از اهم انتظارات اقشار مختلف جامعه دانست و در اولویت قرار گرفتن این قبیل امور را از رئیس‌جمهور منتخب خواستار شد.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول