اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

رئیس جمهور منتخب پاسخگوی نیازهای مردم باشد

امام جمعه شهرری گفت: حل کردن مشکل معیشتی مردم، حل نابسامانی اشتغال جوانان، رفع مشکل مسکن و ازدواج، توسعه فرهنگ توحیدی، تشکیل کابینه قدرتمند از افراد متعهد و متخصص و ... از انتظارات مردم از رئیس جمهور منتخب است.

رئیس جمهور منتخب پاسخگوی نیازهای مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری اظهار داشت: اعیاد شعبانیه را باید گرامیداشت و به این دلیل باید همه در این راستا تلاش کنند و در راستای بصیرت افزایی جامعه برای شناخت اهل‌بیت (ع) گام برداریم.  

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری نماد رأی به انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری در شرایط کنونی می‌تواند باعث افزایش اقتدار ایران اسلامی شود و در این شرایط نیاز داریم تا حضوری پرشور در این انتخابات رقم بخورد و به این دلیل همه باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند. 

امام جمعه شهرری ادامه داد: با وجود تمامی توطئه‏های دشمنان در دلسرد کردن مرحله به مرحله مردم، سیاه‏نمایی، استفاده از سرمایه‏‌های انسانی و مالی برای تحت تأثیر قرار دادن انتخابات ایران و تأثیرگذاری بر گفتمان‏‌هایی که وادادگی را به اذهان متبادر می‏ساخت، شاهد حضور پرشور و بابصیرت مردم در جهت تحقق حماسه سیاسی هستیم. 

شاهچراغی انتظاراتی که ملت ایران از رئیس جمهور آینده خود دارند را نیز بیان و تصریح کرد: حل کردن مشکل معیشتی مردم، حل نابسامانی اشتغال جوانان، رفع مشکل مسکن و ازدواج، توسعه فرهنگ توحیدی، تشکیل کابینه قدرتمند از افراد متعهد و متخصص، اهتمام به حفظ و توسعه آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا، پاسداری از اقتدار و عزت ملت ایران در روابط خارجی، اصلاح نظام بانکی و افزایش قدرت پول ملی و مصمم به جلوگیری از هدررفت بیت‌المال در امور بی‌فایده نظیر همایش‌ها و کنگره‌های غیرضروری از انتظارات مردم از رئیس جمهور منتخب است. 

امام جمعه شهرری، سرانجام روز تحقق حماسه سیاسی فرا رسید و به فضل الهی و به رغم تلاش دشمن در تحریم انتخابات، بار دیگر با مشارکتی بالاتر از حد نصاب جهانی حماسه‏ای دیگر در تاریخ انقلاب ثبت خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به حول قوه الهی تمام معادلات سیاسی بین‌المللی علیه ایران بر هم زده شده و این در حالی است که نظام اسلامی به تمام اهداف خود رسیده است و این انتخابات باعث خواهد شد مردم ایران در تمام قله‌های موفقیت بدرخشند.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول