اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 403

قناعت: رئیس‎جمهور منتخب مردم خود را مدیون هیچ حزب و گروهی نداند

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه منتخب مردم مدیون نظام ولایی و مردمسالاری دینی است، گفت: رئیس‎جمهور منتخب مردم نباید خود را مدیون هیچ حزب و گروهی بداند.

قناعت: رئیس‎جمهور منتخب مردم خود را مدیون هیچ حزب و گروهی نداند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت امروز در ستاد انتخابات استان گلستان در جمع خبرنگاران استان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: گزارشاتی که از سراسر استان صورت گرفته، نشان‎دهنده حضور پرشور مردم است، اما این انتظار وجود دارد که مردم آرای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی تصریح کرد: از ساعات اولیه صبح حضور گسترده مردم را در پای صندوق‎های رای شاهدیم که نشان می‎دهد حماسه سیاسی مدّنظر رهبر معظم انقلاب به شکل خوب، وسیع و به یادماندنی در حال خلق شدن است.

ملت ایران پیروز انتخابات هستند

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ملت ایران پیروز انتخابات هستند، متذکر شد: انتخابات چندوجهی است که یک وجه آن مشارکت مردم پای صندوق‎های رای، میثاق با آرمان‎های حضرت امام (ره)، دستاوردهای انقلاب و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری است.

قناعت افزود: هر شهروندی که پای صندوق‎های رای می‎آید به معنای رای به نظام دینی و اسلامی و یک «نه بزرگ» به نظام سلطه است.

آمریکا تمام مشکلاتی را برای تاثیرگذاری بر روی انتخابات ایران به کار گرفت

وی بیان داشت: تمام مشکلاتی که آمریکا و نظام سلطه از طریق تحریم و بحران‎های اقتصادی برای تاثیرگذاری بر روی انتخابات ایران به کار گرفته بود با حضور مردم نقش‎بر آب شد و می‎بینیم که مردم با شوق و نشاط بیشتری پای صندوق‎های رای حاضر شدند و موجبات بدحالی دشمنان نظام اسلامی را فراهم کردند.

استاندار گلستان با بیان اینکه مردم غیور ایران با وجود تهدیدات دشمن، حضور میلیونی خود را پای صندوق‎ها به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: مردم با ایجاد اقیانوس مردمی بار دیگر یاس و ناامیدی دشمنان را به وجود آوردند و جواب دندان‎شکن ملت ایران به نظام سلطه رای به نظام اسلامی است.

رئیس‎جمهور منتخب مردم نباید خود را مدیون هیچ حزب و گروهی بداند

قناعت با تاکید بر اینکه رئیس‎جمهور منتخب مردم نباید خود را مدیون هیچ حزب و گروهی بداند، ابراز داشت: منتخب مردم مدیون نظام ولایی و مردمسالاری دینی است که موجبات ثبات در کشور را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه منتخبان مردم باید خدمت‌رسانی و کار و تلاش را سرلوحه خود قرار دهند، اذعان کرد: کارهای بسیار خوبی در کشور صورت گرفته که باید تداوم یابد، برخی کارهای بر زمین مانده نیز وجود دارد که امیدواریم با حضور رئیس‎جمهور منتخب شاهد فعال شدن کارها باشیم.

تا به حال تخلفی در سطح استان گزارش نشده است

استاندار گلستان با ابراز خرسندی از اینکه تا به حال تخلفی در سطح استان گزارش نشده است، گفت: کاهش تخلفات نشان می‎دهد که جامعه قانونمندتر شده است و هر چه جلوتر می‎رویم عمق قانون‎پذیری مردم بیشتر می‎شود.

انتهای پیام/83001/ب30ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول