اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بوعلی سینا:

تبدیل اشتغال به پروژه ملی اولویت رئیس جمهور منتخب باشد

رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: اولویت رئیس جمهور منتخب تبدیل کردن ایجاد اشتغال به یک پروژه ملی باشد و همه نهادها و سازمان‌ها همت خود را به کار گیرند.

تبدیل اشتغال به پروژه ملی اولویت رئیس جمهور منتخب باشد

محمدعلی زلفی‌گل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اولویت‌های کاری رئیس جمهور منتخب دولت یازدهم اظهار کرد: اولویت نخست رئیس جمهور بعدی تبدیل کردن ایجاد اشتغال به یک پروژه ملی باشد تا همه نهادها و سازمان‌ها همت خود را به کار گیرند.

وی تصریح کرد: با حل مشکل اشتغال، مشکلات جوانان امروز حل می‌شود چون بیکاری ما در ریشه در همه گرفتاری‌ها و بدبختی‌هاست و مسئولان باید به دنبال راه چاره برای این معضل اجتماعی باشند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا یادآور شد: با توجه به اینکه مشکلات و بی‌ثباتی اقتصادی نیز در جامعه نگرانی‌هایی را ایجاد کرده باید تدابیری اندیشیده شود تا آرامش روانی در اقتصاد ملی ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه همه کارها باید بر مدار قانون باشد، اظهار کرد: قانون در همه امور و ابعاد اجتماع باید لحاظ شود چرا که با قانون است که آزادی، عدالت و توسعه محقق می‌شود.

زلفی‌گل در بخش آموزش عالی نیز به اولویت‌هایی اشاره کرد و بیان داشت: برقراری ارتباط دانشگاه و صنعت، هدفمند کردن تحقیقات، مدیریت هزینه، اولویت‌بخشی به آموزش، تلاش برای اصلاح سرانه استاد به دانشجو، توجه به اعتبار پژوهشی و هماهنگ کردن قوانین باید در این بخش مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول