اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لامرد:

رئیس جمهور منتخب مطالبات رهبری را به سرعت پیگیری کند

امام جمعه لامرد گفت: رئیس جمهور منتخب مطالبات رهبری را به سرعت پیگیری کند تا حماسه اقتصادی هر چه زودتر تحقق یابد.

رئیس جمهور منتخب مطالبات رهبری را به سرعت پیگیری کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به برگزاری شکوهمند یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: با مدیریت و درایت دقیق رهبر معظم انقلاب و حضور حداکثری و باشکوه آحاد ملت ایران در پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی به طور کامل تحقق یافت.

خطیب جمعه لامرد افزود: حضور 73 درصدی مردم در پای صندوق‌های رای یک حضور طبیعی بود که تمام دنیا نیز به این حضور باشکوه و منسجم اذعان داشتند.

وی با بیان اینکه در حین برگزاری انتخابات هیچ‌گونه مشکل امنیتی رخ نداد گفت: رئیس جمهور منتخب مطالبات رهبری را به سرعت پیگیری کند تا حماسه اقتصادی هر چه زودتر تحقق یابد.

هاشمی شهیدی در ادامه سخنان خود به نزدیک شدن هفته قوه قضائیه اشاره کرد و بیان داشت: این قوه می‌تواند در هر جا حرف برای گفتن داشته باشد چرا که بیشتر مسائل مردم وابسته به موضوع قضاوت است.

امام جمعه لامرد خاطرنشان کرد: تا زمانی که دادگستری و قضات یک منطقه سالم باشند به طور یقین امنیت و آرامش نیز در آن منطقه وجود دارد و باید قضات سالم و متدین تربیت شوند.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول