اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

احترام به رئیس جمهور منتخب احترام به ملت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) با توجه به اینکه رئیس جمهور منتخب مردم است، اظهار داشت: احترام به رئیس جمهور احترام به ملت است.

احترام به رئیس جمهور منتخب احترام به ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در جمع کارکنان و فرماندهان سپاه قم ابراز داشت: حضور مردم پای صندوق‌های رای به خوبی نشان داد که پس از 34 سال و تحمل بسیاری از سختی‌ها و ناگواری‌ها هنوز پای این انقلاب هستند.

وی با توجه به اینکه حضور مردم موجب ناامیدی دشمنان شده است افزود: همه برای لبیک‌گویی به امر رهبر خود پای صندوق‌های رای آمدند.

حجت‌الاسلام اکبری با بیان سخنانی از رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: احترام به کاندیدای منتخب و رئیس جمهور دولت آینده امری واجب است.

وی ملت ایران را از بهترین مردمان تاریخ دانست و گفت: مردم برای حفظ نظام اسلامی رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیاری را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع)، سپاه پاسداران را به عنوان نخستین فرزند انقلاب نام برد و اظهار داشت: احترام به رئیس جمهور منتخب احترام به ملت است.

وی افزود: در راستای بصیرت‌افزایی و حضور حداکثری، سپاه قم توانسته است برنامه‌های خوبی را اجرا کند.

حجت‌الاسلام اکبری از تدبیر صدا و سیما برای برنامه‌های انتخاباتی تقدیر کرد و گفت: این کار موجب کمک به کاندیداها و جلوگیری از هزینه‌های تبلیغاتی بیهوده شد.

انتهای پیام/2258/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول