اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

رئیس‌جمهور منتخب به تیمی متخصص برای رفع مشکلات معیشتی نیاز دارد

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور منتخب به عنوان مهم‌ترین فعالیت خود باید تیمی متخصص برای سامان‌دهی وضعیت معیشتی مردم تشکیل دهد و هرچه سریع‌تر مشکلات اقتصادی کشور را سامان‌دهی کند.

رئیس‌جمهور منتخب به تیمی متخصص برای رفع مشکلات معیشتی نیاز دارد

عوض حیدرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره مهم‌ترین اقدامات ضروری در دولت آینده اظهار کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید تدابیر کلی برای امر اقتصاد کشور را مدنظر قرار دهد چرا که در سال‌های گذشته اشتباهاتی در اقتصاد کلان کشور سبب افزایش تورم و نقدینگی شد و مردم را در تنگنای شدیدی قرار داد.

وی افزود: از نظر مسایل داخلی رئیس‌جمهور منتخب باید دقت کند که تیمی متخصص برای سامان‌دهی وضعیت معیشتی مردم تشکیل دهد و هرچه سریع‌تر مشکلات اقتصادی کشور را سامان‌دهی کند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول هشت سال گذشته با موج فزاینده بی‌قانونی در کشور روبرو بودیم، تصریح کرد: دولت جدید باید تلاش کند تا همه چیز را به مجرای قانونی برگرداند و قانون‌داری را مبنای کارهای خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه آقای روحانی سابقه طولانی در مجلس خبرگان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و پست‌های دیگر نظام دارد، تصریح کرد: این سوابق از وی چهره‌ای قانون‌مدار ساخته و به نظر می‌رسد وی به خوبی در کشورداری و مدیریت کشور تواناست.

حیدرپور تاکید کرد: مردم با چشم دوختن به این تجارب فاخر بود که آقای روحانی را برگزیدند و این اطمینان وجود دارد که وی با تشکیل تیمی از افراد باتجربه، متخصص و فرهیخته بر مشکلات کشور فائق آید.

وی اضافه کرد: همچنین این دولت در زمینه سیاست خارجی باید با تدبیر و معقولانه عمل کند و در برخورد صحیح با کشورهای جهان به بی‌تدبیری‌های گذشته پایان دهد.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول