اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

انتظار مجلس از رئیس جمهور منتخب انتخاب کابینه‌ای کار‌آمد است

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مجلس از رئیس جمهور منتخب؛ انتخاب کابینه‌ای کار‌آمد، دارای تجربه و توان بالا است.

انتظار مجلس از رئیس جمهور منتخب انتخاب کابینه‌ای کار‌آمد است

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: نمی‌توان با مدل فردی و کنار گذاشتن روحیه کار دسته‌جمعی مدیریت کشور را به سرانجام رساند چرا که احمدی‌نژاد در دولت دهم بیشتر از آنکه به فکر بهره‌گیری از نظرات کارشناسی و دیدگاه‌های اصلاح‌گرایانه باشد با جمع کردن عده‌ای دور خود به اصطلاح سعی کرد از آنها خط مشی بگیرد در حالی‌که آنها راه درست را به رئیس جمهور نشان ندادند.

وی خاطرنشان کرد: دولت آینده باید با تدبیر و اعتدالی که شعار آن را به مردم داده است در عمل بسیاری از خودمحوری‌ها و واگرایی‌ها را به هم‌گرایی و همدلی بیشتر تبدیل کند تا حرکت کشور امید‌بخش باشد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد: تاکنون هیچ نشستی در زمینه انتخاب و معرفی فرد خاص برای کابینه بین دولت و مجلس انجام نشده و قرار است در آینده نزدیک با تشکیل جلسات مشترک و کمیته ویژه همکاری مجلس و دولت تلاش کنیم تا برخی از تعاملات و هم‌فکری‌ها به ثمر بنشیند.

حقیقت‌پور گفت: انتظار مجلس انتخاب کابینه‌ای کار‌آمد، دارای تجربه و توان بالاست چرا که یکی از خطیر‌ترین رسالت رئیس جمهور منتخب در یک‌ماه آینده انتخاب کابینه منطقی، خردگرا، اعتدالی و پایبند به احکام و شریعت اسلامی است.

وی عنوان کرد: در آینده نزدیک هم با حضور نمایندگان در دفتر روحانی و هم حضور منتخب مردم در مجلس تعاملات دو جانبه آغاز خواهد شد و قطعاً این تعاملات مثبت و سازنده خواهد بود و ما تلاشمان را به کار می‌گیریم تا ثمره و نتیجه این نشست‌ها مفید به حال مردم باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به سابقه روحانی در کمیسیون امنیت ملی اعضای این کمیسیون نشست اختصاصی را با رئیس جمهور منتخب خواهند داشت، ابراز داشت: هنوز این دیدار قطعی نشده ولی در حال رایزنی هستیم تا اعضای کمیسیون امنیت ملی با رئیس جمهور منتخب نشستی داشته باشد که در این نشست سعی خواهد شد دیدگاه‌ها و نقطه نظرات بیشتر مطرح شده و نقطه تعامل و هم‌فکری بهتر از گذشته به وجود آید.

حقیقت‌پور افزود: انتظارات مجلس از دولت جدید انتظارات حقیقی مردم است که منتظر یک تحول جدی در حوزه مدیریتی و حل مشکلات هستند که امیدواریم دولت آینده بتواند با همراهی قوای دیگر در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم به‌ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی اقدام عاجل را انجام دهد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: ‌قطعاً بعد از مراسم تحلیف و آغاز به کار دولت مجمع نمایندگان شمال غرب و استان اردبیل دیداری با رئیس جمهور منتخب خواهند داشت تا نقطه نظرات و دیدگاه‌ها مطرح شده و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول