اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

باید بدون حب و بغض به رئیس‌جمهور منتخب کمک کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید بدون حب و بغض به رئیس جمهور منتخب ملت کمک کرد.

باید بدون حب و بغض به رئیس‌جمهور منتخب کمک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در 24 خرداد ماه اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات حماسه دیگری را آفریدند.

وی با بیان اینکه اعتقاد راسخ دارم برنده واقعی صحنه انتخابات ملت ایران هستند، افزود: بازنده انتخابات؛ دشمنان اسلام، آمریکا و صهیونیست‌ها بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم در پای صندوق‌های رای به نظام جمهوری اسلامی رای دادند، خاطرنشان کرد: باید با انتخاب یک نفر به عنوان رئیس‌جمهور، حب و بغض‌ها را کنار گذاشته و هر کاندیدایی که رای آورده است را کمک کرد.

وی با بیان اینکه تک‌روی در نظام اسلامی جواب نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: باید با تبعیت از مقام معظم رهبری پشتیبان رئیس‌جمهور آینده بود.

*مردم نباید جلوتر از رهبری گام بردارند

آیت‌الله خاتمی با اشاره به شکر‌گزاری مقام معظم رهبری برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تصریح کرد: مردم نباید جلوتر از رهبری گام بردارند.

وی با اشاره به سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری تصریح کرد: زمانی که بی‌کفایتی بنی‌صدر از سوی امام تایید شد، مقام معظم رهبری به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد که این امر موجب شد تا منافقین وارد فاز جدیدی از جنایت در کشور شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان؛ قتل، ترور، جنگ مسلحانه و به آشوب کشاندن نظام اسلامی را از برنامه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: ترور نافرجام مقام معظم رهبری نیز در این خصوص صورت گرفت.

وی مقام معظم رهبری را ذخیره خداوند متعال برای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: آثار و برکات این ذخیره الهی موجب شد تا نظام اسلامی در صحنه‌های مختلف با تدابیر داهیانه ایشان به جایگاه‌های مطلوب دست یابد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سوم شعبان روز جهانی مستضعفین و جشن میلاد امام زمان (عج) گفت:‌ این عید، بزرگترین عید و عید حضور است.

وی بر ضرورت حضور در جشن‌های این ایام تاکید کرد و گفت: باید جشن میلاد امام زمان (عج) باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان سربازان گمنام امام زمان (عج) را سربازانی لایق برای نظام اسلامی دانست و گفت: بزرگترین مدال و افتخار این سربازان گمنام بودن و سربازی امام زمان (عج) است.

وی زندگی و عمل در گمنامی را از ویژگی‌های سربازان امام زمان (عج) دانست و گفت: این روز بر این سربازان مبارک باشد.

*احقاق حق هدف قوه قضائیه است

آیت‌الله خاتمی قوه قضائیه را به عنوان رکن سوم مدیریت جامعه دانست و با تبریک هفته قوه قضائیه به دست‌اندرکاران این قوه گفت: ایجاد آرامش در جامعه، احقاق حقوق، اجرای عدالت کار پر زحمتی است که این افراد انجام می‌دهند.

وی بر ضرورت اجرای برنامه‌های روشنگری و توصیفی برای مردم تاکید کرد و گفت: با اجرای برنامه‌های روشنگری مردم بیشتر به حقوق خود آگاه می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تبریک سالروز بسیج اساتید و شهادت مصطفی چمران یادآور شد: وی بهترین الگو در شجاعت، ولایت‌مداری، علم، عشق و ایثار و عشق به اسلام است.

انتهای پیام/73003/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول