اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته صنعت و معدن

14 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: به مناسبت هفته صنعت و معدن، 14 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان آماده بهره‌برداری شده است.

14 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین آماده بهره‌برداری است

عبدالقهار ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مجموع سرمایه‌گذاری برای بهره‌برداری از این واحدها نزدیک به یک هزار و 349 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم آنها نیز حدود 705 نفر است.

وی در خصوص پراکندگی استقرار این واحدها افزود: در شهرک‌های صنعتی کاسپین و خرمدشت چهار و سه واحد آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: در شهرک لیا نیز دو واحد تولیدی و شهرک‌ها و نواحی صنعتی حکیمیه، آبیک، حیدریه و دانسفهان نیز هر کدام یک واحد آماده افتتاح هستند.

ناصحی مواد پوشش‌دهنده و لاک و انواع مرکب چاپ، ساخت قطعات و ملحقات وسایل نقلیه و موتور آن، انواع میلگرد فولادی، ترانس اندازه‌گیری پروفیل آهنی، ساخت فرآورده‌های نفتی تصفیه ‌شده نرم‌کننده نساجی، قالب‌های ریخته‌گری را از زمینه‌های فعالیت واحدهای آماده بهره‌برداری در شهرک‌های صنعتی استان قزوین نام برد.

وی یادآور شد: بهره‌برداری از شبکه مخابرات شهرک صنعتی خرمدشت و ناحیه صنعتی آوج با سرمایه‌گذاری 370 میلیون تومان، افتتاح شهرک صنعتی شال با هزینه سرمایه‌گذاری اولیه 2 میلیارد و 600 میلیون تومان برای اجرایی پروژه‌های زیربنایی و تأسیساتی و واگذاری نخستین قرارداد به متقاضی سرمایه‌گذاری در ناحیه صنعتی اسفرورین از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته صنعت و معدن است.

انتهای پیام/2667/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول