اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان:

27 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اجرا شد

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: 27 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان طی سال گذشته اجرا شد.

27 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اجرا شد

محمد یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این طرح‌ها در 12 شهرک و ناحیه صنعتی از جمله شهرک‌های صنعتی زاهدان میرجاوه، زاهدان کارگاهی، کامبوزیا، محمدآباد زابل، ایرانشهر، کنارک، سرباز، نیکشهر و نواحی صنعتی پسابندر، میرجاوه و نگور اجرا شده است.

وی افزود: طراحی گاز به شهرک‌ها، گاز رسانی به شهرک، طراحی طرح تصفیه‌خانه، تصفیه‌خانه فاضلاب، نقشه‌برداری شبکه فاضلاب، طراحی شبکه فاضلاب، اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب، انشعابات و حوضچه‌های اندازه‌گیری فاضلاب و ارتقای کیفی پساب فاضلاب از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاوه بر این نقشه‌برداری از شهرک، شبکه روشنایی شهرک، شبکه برق فشار متوسط، روشنایی پل ورودی شهرک، تعمیرات و کابل‌کشی شبکه برق فشار ضعیف، اجرای پست تلفن، زیرسازی و عملیات خاکی، جدول‌گذاری و محوطه‌سازی شهرک، خیابان سازی و خاکریزی، ساخت مجتمع کارگاهی، حفر چاه دستگاهی به روش ضربه‌ای، آسفالت برخی از معابر و طراحی آب‌های سطحی از دیگر طرح‌های اجرا شده طی سال 91 هستند.

یعقوبی بیان کرد: برای طرح‌های مذکور تا کنون 47 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به کاهش بودجه‌ها در سال گذشته، این شرکت بخشی از اعتبارات را از طریق پیش فروش کردن حق انشعاب آب و فاضلاب صنعتی، استفاده کردن از ظرفیت اجرایی برخی از واحدهای صنعتی بدهکار مالی در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و پیش‌بینی مطالبات زمین به عنوان پیش پرداخت برای طرح‌های عمرانی به پیمانکاران خواهان زمین در شهرک تامین کرد.

انتهای پیام/75002/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول