اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای جذب سرمایه‌گذاران صورت می‌گیرد

ارائه معافیت ‌به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای جلب توجه سرمایه‌گذاران در راستای سرمایه‌گذاری، معافیت‌های مختلف به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ارائه می‌شود.

ارائه معافیت ‌به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج مزیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان را بسیار مناسب ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان از مزایا و معافیت‌های مختلف، تخفیفات ویژه در واگذاری زمین، خدمات مشاوره‌ای و بیمه‌ای و تحقیق و توسعه برخوردارند.

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 12 شهرک صنعتی و هفت ناحیه صنعتی در استان وجود دارند که 230 واحد صنعتی در آن‌ها به بهره‌برداری رسیده و افزون بر 60 درصد این واحدها فعال هستند.

وی عمده مشکلات این واحدها را نقدینگی، سرمایه در گردش و مشکل زیرساختی عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان با بیان این‌که تأمین منابع مالی و نقدینگی یکی از ارکان اساسی سرمایه‌گذاری است، افزود: به دو طریق کمک‌های اعتباری و فنی و نیز فناوری و توسعه تسهیلات برای واحدهای صنعتی استان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سال گذشته تمامی واحدهای فعال، نیمه فعال و راکد شناسایی و شماری از آن‌ها که واجد شرایط و یا درخواست توسعه داشته‌اند جهت دریافت تسهیلات به صندوق توسعه ملی معرفی شدند.

این مسئول اظهار داشت: واحدهایی که درخواست افزایش ظرفیت و نیروی انسانی خود را دارند با ثبت‌نام در سامانه «بهین‌یاب» و در صورت نداشتن معوقات بانکی تسهیلات در مدت زمان کم به آن‌ها اعطا خواهد شد.

دیودیده خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت شهرک‌های صنعتی و سایر نهادهای مرتبط با امر سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن نهایت تلاش و همکاری خود را در جهت بهره‌گیری از توانایی‌های صنعتی و معدنی استان به عمل خواهند آورد.

انتهای پیام/82009/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول