اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار میناب:

پارک ساحلی آنامیس میناب به بهره‌برداری رسید

معاونت فنی شهرداری میناب از بهره‌برداری از فاز دوم پارک ساحلی آنامیس در این شهر خبر داد.

پارک ساحلی آنامیس میناب به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حبیب بهادری امروز در نشستی با بیان این‌که پارک ساحلی آنامیس شهر میناب طی روزهای گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، گفت: توسعه خدمات عمومی در این پارک در اولویت شهرداری است.

وی با بیان این‌که توسعه پارک ساحلی آنامیس از ماه‌های پیش در دستور کار قرار گرفته بود، اظهار داشت: شهرداری میناب توانست طی کمتر از چهار ماه موفق به احداث فاز دوم پارک ساحلی شود و همزمان با اعیاد شعبانیه این خدمت جدید را به شهروندان تقدیم کند.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری میناب در خصوص ویژگی‌های فنی این پروژه نیز عنوان کرد: عملیات زیرسازی فاز دوم پارک ساحلی آنامیس در ابتدای اسفندماه سال گذشته در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع انجام شد که طی کمتر از چهار ماه توانستیم با همکاری و تلاش واحد‌های مختلف شهرداری بیش از یک‌هزار و 200 متر مربع پیاده‌روسازی و جدول کاری کنیم و همچنین در بیش از دو هزار و 400 متر مربع فضای سبز درختکاری شد.

بهادری در ادامه با بیان این‌که تمام تلاش مجموعه شهرداری و معاونت فنی توسعه شهری و عمرانی بر این است که امور در کمترین زمان و با رعایت کیفیت مناسب در شهر به سرانجام برسد،‌گفت: کیفیت مهمترین امر برای شهرداری است و در تمام مراحل ساخت و ساز شهری و عمرانی مدنظر است.

این مسئول با بیان این‌که تداوم اجرای طرح‌های شهری توسط شهرداری منوط و بسته به مشارکت مردم به وسیله پرداخت عوارض و هزینه‌های تعریف شده دارد، افزود: در صورت تأمین به موقع اعتبارات می‌توان در شهر امور زیادی را آغاز کرد و به سرانجام رسانید تا از این طریق زمینه آرامش و رفاه بیشتر شهروندان فراهم شود.

گفتنی است،‌ میناب پس از بندرعباس دومین شهر پرجمعیت هرمزگان به شمار می‌رود.

همچنین بافت سنتی شهر میناب و ناهمواری این شهر مشکلاتی را به‌ویژه در فصول بارندگی همواره در باب امور شهری برای این شهر رقم می‌زند.

انتهای پیام/88004/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول