اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری آبیک:

سرویس ایاب و ذهاب برای کارگران شهرک صنعتی کاسپین تامین شود

معاون فرمانداری شهرستان آبیک بر راه‌اندازی خط آبیک - شهرک صنعتی کاسپین از سوی مسئولان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان آبیک و سازمان حمل و نقل همگانی و درون شهری آبیک برای کارگران تأکید کرد.

سرویس ایاب و ذهاب برای کارگران شهرک صنعتی کاسپین تامین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: از مسئولان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان آبیک و سازمان حمل و نقل همگانی و درون شهری آبیک درخواست می‌کنیم که با همکاری با مدیران شهرک صنعتی کاسپین نسبت به راه‌اندازی خط آبیک به سمت شهرک صنعتی کاسپین برای کارگران اقدام کنند.

وی افزود: بیشترین شرکت‌های صنعتی در شهرک صنعتی شهرستان آبیک واقع شده و در روزهای سه‌شنبه جوانان بیکار و جویای کار که به فرمانداری مراجعه می‌کنند به این شرکت‌ها معرفی می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: جوانانی که در شهرک کاسپین مشغول به کار می‌شوند به دلیل نداشتن سرویس ایاب و ذهاب یکی دو هفته به فرمانداری مراجعه کرده و اعلام می‌کنند که چون نمی‌توانند به موقع در شهرک صنعتی حاضر شوند از شرکت اخراج می‌شوند.

معاون فرمانداری شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه 10 تا 20 درصد کارگران شهرک صنعتی کاسپین را نیروهای آبیکی تشکیل می‌دهند لازم است که برای افراد به کار گمارده شده در این شهرک سرویس ایاب و ذهاب در نظر گرفته شود، چرا که شهرک صنعتی کاسپین از امکانات شهرستان آبیک استفاده می‌کند ولی در روزنامه‌ها آگهی می‌دهند که افراد ساکن قزوین و شهر محمدیه باشند که این توجیه خوبی برای عدم به کارگیری نیروی کار از شهرستان آبیک نیست.

بغدادی اضافه کرد: با توجه به تورم و وضعیت اقتصادی موجود، جوانان جویای کار حاضر هستند در شرکت‌های شهرک صنعتی کاسپین با حداقل حقوق کار کنند.

وی اذعان داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید سهمیه امسال در ایجاد اشتغال را پیگیری کرده تا شاهد تحقق صد درصدی اشتغال در پایان امسال در شهرستان آبیک باشیم.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه چهار ماه از سال جاری می‌گذرد، مسئولان باید نسبت به ثبت اشتغال در سامانه رصد اقدام کنند.

انتهای پیام/77006/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول