اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک صنعتی کاسپین قزوین:

25 درصد واحدهای شهرک صنعتی کاسپین راکد هستند

مدیر شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین گفت: 25 درصد واحدهای شهرک صنعتی کاسپین که به بهره‌برداری رسیده‌اند، راکد هستند.

25 درصد واحدهای شهرک صنعتی کاسپین راکد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مهدی عبدی در بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تعداد قراردادهای منعقد شده در شهرک صنعتی کاسپین 227 واحد است که تعداد واحدهای به بهره‌برداری رسیده و دارای پروانه 109 واحد است.

وی افزود: تعدادی از واحدها در حال ساخت‌وساز و یا در حال نصب ماشین‌آلات هستند.

این مسئول ادامه داد: از تعداد واحدهایی که به بهره‌برداری رسیده‌اند و یا دارای پروانه هستند، 27 واحد راکد شده‌اند.

عبدی خاطرنشان کرد: تعداد اشتغال تعهد داده شده شهرک صنعتی کاسپین در شهرستان آبیک 20 مورد بوده که تاکنون 15 مورد آن تحقق یافته و در سامانه رصد ثبت شده است.

حسن افشاری، مدیر مؤسسه صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان آبیک نیز در این جلسه گفت: در سال جاری 2 میلیارد ریال تسهیلات تاکنون پرداخت شده است؛ این در حالی است که تا آخر شهریور ماه 4 میلیارد ریال دیگر تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی افزود: دو روستای شهرستان آبیک برای دریافت مشاغل خانگی در نظر گرفته شده که به زودی تسهیلات لازم به افراد واجدالشرایط اعطا می‌شود.

حسین دیور، مسئول سازمان حمل و نقل همگانی شهر آبیک و حومه نیز در این جلسه اظهار داشت: در سال 87 با هماهنگی فرمانداری شهرستان آبیک سه دستگاه ون برای ایاب و ذهاب به شهرک صنعتی کاسپین در نظر گرفته شده بود که به دلیل اینکه پلاک (ت) داشتند نمی‌توانستند بیش از 20 کیلومتر را طی کرده، به همین دلیل از سوی پلیس راه متوقف می‌شدند.

وی افزود: مسئولان شهرک صنعتی کاسپین با ارائه گزارش به پلیس‌راه از تردد سه دستگاه ون جلوگیری کردند.

این مسئول ادامه داد: مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین اذعان می‌کنند که وجود دستگاه‌های ون برای آنان مقرون به صرفه نیست.

دیور اذعان داشت: باید با هماهنگی با مدیران شرکت‌های شهرک صنعتی کاسپین و مسئولان اداره حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان آبیک، متقاضیان سرویس ایاب و ذهاب کارگران آبیک تعیین شده تا نسبت به راه‌اندازی خط آبیک – شهرک صنعتی کاسپین اقدام شود.

انتهای پیام/77006/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول