اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

همه مصوبات تامین زیر ساخت‌های شهرک صنعتی اجرایی شده است

استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه صنعت و تجارت در سطح استان فعالیت‌های فراوانی صورت گرفته است که در این زمینه تعداد 11 مصوبه برای تامین زیر ساخت‌های شهرک صنعتی همه اجرایی شده است.

همه مصوبات تامین زیر ساخت‌های شهرک صنعتی اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در جلسه گرامیداشت دهه تولید ملی اظهار کرد: در سال گذشته با وجود مشکلات و تحریم‌ها حجم مبادلات ارزی استان 427 میلیون دلار بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت و تجارت در سطح استان فعالیت‌های فراوانی صورت گرفته است، افزود: در این زمینه تعداد 11 مصوبه برای تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی همه اجرایی شده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اجرای طرح بیمه کارفرمایان صنفی، احداث و تجهیز نمایشگاه بین‌المللی، تشکیل ستاد تسهیل امور واحدهای صنفی، اجرای 35 پروژه عمرانی و اکتشافی، شناسایی محدوده معدنی جدید، تامین زیر ساخت‌های پایانه‌های صادراتی بازارچه‌های مرزی، توسعه تجارت خارجی به میزان 400 میلیون دلار، ایجاد فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای عرضه مستقیم کالا و خدمات در سطح استان از جمله کارهای صورت گرفته در این حوزه بوده است.

رشید با اشاره به اینکه در امر خدمت‌رسانی به مردم لحظه‌ای غفلت نکرده‌ایم، گفت: کسب رتبه نخست در مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی در خراسان جنوبی، کسب رتبه برتر دستگاه اجرایی در زمینه دولت الکترونیک، کسب بالاترین رتبه در سلامت دستگاه‌های اجرایی و اداری و کسب رتبه دوم در مسکن مهر و بالاترین مشارکت در انتخابات را خراسان جنوبی در سطح کشور داشته است.

وی اذعان داشت: تعداد 20 هزار و 800 کارت درمان برای افرادی که زیر پوشش بیمه نبوده‌اند در سطح کشور توسط استان صادر شده است که بیش از 50 درصد آن یعنی تعداد 11 هزار و 300 کارت مربوط به خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی هزینه گازرسانی به استان را 570 میلیارد تومان عنوان کرد و بیان داشت: میانگین کمک دولت به مردم در امر گازرسانی یک‌میلیون و 500 تومان است که این میانگین در خراسان جنوبی به میزان شش میلیون تومان می‌رسد.

رشید تصریح کرد: سهم استان از 0.5 درصد ارزش افزوده در سال 84 به 0.8 درصد رسیده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیار صورت گرفته در استان، گفت: باید در نقدهای خود از دایره انصاف و جوانمردی خارج نشویم و به وظایف و اخلاق پایبند باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه زندگی بدون اخلاق بی‌معناست، افزود: افراد نباید برای رسیدن به یک پست و جایگاه وارد فضای نامناسب شده و همه چیز را وارونه جلوه داده و با سیاه‌نمایی به مردم خیانت کنند.

رشید خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان در نظام اسلامی چکیده یکدیگر هستند و قرار نیست افراد برای رسیدن به مقامی با سیاه‌نمایی بین مردم و دولت فاصله بیندازند.

انتهای پیام/22481/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول