اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن استان قم:

بهترین شهرک‌های صنعتی در قم وجود دارند

رئیس خانه صنعت و معدن استان قم با اشاره به وجود 2300 واحد صنعتی و بندر خشک سلفچگان در استان قم گفت: می‌توان گفت بهترین شهرک‌های صنعتی ایران در استان قم وجود دارند.

بهترین شهرک‌های صنعتی در قم وجود دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، غلامحسین اللهیاری پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن که در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد اظهار کرد: خانه صنعت و معدن تشکلی اقتصادی است و کار سیاسی انجام نمی‌دهد.

وی افزود: خانه صنعت و معدن در حقیقت رابط و واسطه میان دولتمردان و اصحاب تولید و صنعت است و مشکلات و خواسته‌های صنعت‌گران را به سیاست‌گذاران اقتصادی کشور منتقل می‌کند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قم با بیان اینکه امیدواریم به زودی این مرکز با قدرت در خدمت صنعت‌گران استان باشد خاطرنشان کرد: صنعت‌گران ما همواره نشان داده‌اند در عرصه‌های مختلف حضور داشته و حماسه‌ساز بوده‌اند که نمونه بارز آن دوران جنگ تحمیلی است.

وی ادامه داد: تلاش صنعت‌گران ایرانی به همراه دولتمردان گویای این حقیقت است که تحریم‌ها نیز نتوانسته‌اند بر جمهوری اسلامی تاثیری داشته باشند.

اللهیاری با اشاره به وجود 2300 واحد صنعتی و بندر خشک سلفچگان در استان قم عنوان داشت: می‌توان گفت بهترین شهرک‌های صنعتی ایران در استان قم وجود دارند که یکی از مهمترین آنها شهرک شکوهیه است.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قم با بیان اینکه برتری کشورها به قدمت آنها نیست گفت: امروز کشوری مانند مصر با چند هزار سال سابقه تمدن جزو ملل فقیر و در مقابل ژاپن و استرالیا با اینکه قدمت بسیار کمتری دارند بسیار ثروتمند و پیشرفته هستند.

وی اضافه کرد: تفاوت کشورها بستگی به رفتارها، وحدت میان اعضای جامعه، تحمل سختی‌ها و سرمایه‌گذاری برای آینده دارد؛ میل به انجام کارهای فوق‌العاده عامل اصلی پیشرفت محسوب می‌شود.

اللهیاری با اشاره به منابع غنی طبیعی در ایران و روحیه کار و تلاش در میان ایرانیان بیان داشت: امیدواریم روزی فرا برسد که با همکاری و همدلی دولتمردان و مردم شاهد پیشرفت ایران اسلامی در سطح نخست جهان باشیم.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قم با بیان اینکه استانداری و سایر دستگاه‌های استان تلاش فراوانی برای حل مشکل صنعت‌گران قم داشته‌اند گفت: بانک‌ها و نهادهای دولتی باید همواره در کنار تولید و صنعت باشند تا بتوانیم به اهداف سند چشم‌انداز یعنی رسیدن به رتبه نخست در منطقه دست یابیم.

انتهای پیام/78004/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول