اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

شهرک‌های صنعتی بهترین زیرساخت در خلق حماسه اقتصادی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی با توجه به استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی بهترین ظرفیت و ارزشمندترین منبع در خلق حماسه اقتصادی است.

شهرک‌های صنعتی بهترین زیرساخت در خلق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی عصر امروز در بازدید از چند طرح تولیدی و صنعتی در نمین، اظهار داشت: با توجه به اینکه در شهرک‌های صنعتی تمامی امکانات و خدمات برای سرمایه‌گذاران مهیا می‌شود و آنها با کمترین دغدغه تنها به فکر تولید و رشد و بالندگی اقتصادی هستند، ضرورت دارد سرمایه‌گذاران از این ظرفیت استفاده کرده و بستر تولید و خلق حماسه اقتصادی را در ادامه سال‌جاری فراهم آورند.

وی تصریح کرد: ‌شهرستان نمین به دلیل موقعیت اقلیمی، ‌استعدادهای طبیعی و شرایط جغرافیایی از مستعدترین مناطق برای برپایی واحدهای تولیدی و صنعتی است که با توجه به قرار گرفتن در محور ترانزیتی می‌تواند زمینه صادرات و ارسال آن به سایر مناطق نیز به سهولت فراهم آید.

ملاطفی خاطرنشان کرد: در سالی که مزین به حماسه سیاسی و اقتصادی است بعد از حضور مقتدرانه ملت در خلق حماسه سیاسی این بار جهادگران عرصه تولید و همچنین متولیان حمایت‌کننده از تولیدکنندگان و صنعتگران باید وارد کارزار شده و با دوراندیشی و تدبیر، زمینه خلق حماسه اقتصادی را بهتر و مطلوب‌تر فراهم آورند.

این مسئول با بیان اینکه اکثر شهرهای استان اردبیل با توجه به مرزی بودن و افزایش تولیدات کشاورزی در مسیر تولید واحدهای صنعتی قرار دارند، اضافه کرد: وضعیت واحدهای صنعتی در نقاط مختلف استان به ویژه نمین حکایت از آن دارد که با گستردگی فعالیت می‌توان بهره‌وری را به سرعت افزایش داد.

وی بیان کرد: با توجه به وجود واحدهای تولیدی موفق در نمین و علاقمندی سرمایه‌گذاران برای حضور در این عرصه به نظر می‌رسد بیش از هر زمان دیگر باید در حوزه تولیدات صنعتی و فرآوری محصولات کشاورزی با قوت و قدرت وارد میدان شد، چراکه زمینه سرمایه‌گذاری هم در بخش صنعتی و تولیدی و هم معدنی در این منطقه مهیا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به حل مشکل زمین شرکت آجر سفال اشاره کرد و یادآور شد: در مدت دو هفته آینده با توافق انجام شده و رایزنی‌های صورت گرفته این مشکل برطرف شده و زمینه یک تحول واقعی در حوزه تولید و عرضه محصولات متنوع در بخش آجر سفال فراهم می‌آید.

ملاطفی اذعان داشت: مشکل لوله‌کشی گاز مرغداری این منطقه نیز حل شده و شرکت آرتاپلاست که با مشکل انشعاب برق روبه‌رو بودند با رایزنی‌های انجام شده در حال برطرف شدن است و امیدوارم مشکل برخی واحدهای تولیدی صاحب نام نیز در این منطقه برطرف شود.

وی به تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز نظیر آب، برق و گاز در بهره‌مندی واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی نمین اشاره کرد و ادامه داد: همچنان در این شهرک ظرفیت برای پذیرش واحدهای جدید وجود دارد.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول