اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل خبر داد

بهره‌برداری از 20 پروژه مدرسه‌سازی تا مهرماه

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل از بهره‌برداری 20 پروژه مدرسه‌سازی تا مهرماه امسال خبر داد.

بهره‌برداری از 20 پروژه مدرسه‌سازی تا مهرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور عصر امروز در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از آنها یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های کاری ما است که امیدواریم تا آغاز سال تحصیلی پیش‌رو بتوانیم بخش عظیمی از این پروژه‌ها را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: مهندسی ارزشی با هدف ارتقای کیفیت اجرایی، معماری، سازه فضا و فرم با دقت و نظارت بیشتر توسط اداره کل نوسازی استان مورد پیگیری قرار می‌گیرد تا بتوانیم با کیفیت و مطلوبیت خاص پروژه‌هایمان را به بهره‌برداری برسانیم.

وحدتی‌پور با اعلام اینکه تا آغاز سال تحصیلی پیش‌رو 20 پروژه مدرسه‌سازی در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: در کنار این پروژه‌ها تعدادی از پروژه‌های مرمتی و تجهیز و نوسازی شده نیز به بهره‌برداری می‌رسد. 

افتتاح مدرسه خیریه استثنایی همزمان با سالروز درگذشت علیپور در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان در ادامه ارزش و اهمیت کار خبر و اطلاع‌رسانی را در ردیف کار خیرین توصیف کرد و ادامه داد: بنده در هر مسئولیتی بودم از اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و روشنگرانه در پیشبرد امور نتیجه گرفتم چرا که معتقدم خبرنگاران صادق‌ترین راویانی هستند که با قلم شیوای خود بهترین و شایسته‌ترین کارها را برای مردم اطلاع‌رسانی کرده و ضعف‌ها و کوتاهی‌ها را به ما می‌رسانند.

وی به نزدیکی سالگرد درگذشت خیر نام آشنای کشور و استان اردبیل حسنعلی علیپور اشاره کرد و یادآور شد:‌ قرار است روز چهارشنبه بر سر مزار این مرد والامقام حاضر شویم و یاد و نام نیک این انسان شریف را دوباره زنده کنیم.

وحدتی‌پور اضافه کرد: در گرامیداشت سالگرد درگذشت این خیر نام آشنا به همت خیر دیگر مجتهدی پروژه خیریه مدرسه استثنایی در اردبیل و با نام باغچه‌بان به مرحله افتتاح می‌رسد.

وی بیان کرد: خیرین استان در پیمودن راه و آرمان حقیقی خود و همچنین با در نظر گرفتن الگوهایی همچون علیپور سعی می‌کنند با ساخت مدارس در مناطق محروم و دورافتاده بتوانند ادای دین کنند. 

20 درصد اعتبارات تعمیر و تجهیز به طرح‌های جهادی بسیج اختصاص یافته است

این مسئول در ادامه سخنان خود به اجرای طرح اردوهای هجرت سه و بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: امسال نیز بدون محدودیت کاری 20 درصد اعتبارات تعمیر و تجهیز خود را به طرح‌های جهادی بسیجیان اختصاص دادیم تا بتوانند در این امر یاریگر ما باشند.

وحدتی‌پور افزود: در قالب این طرح‌ها رنگ‌آمیزی کلاس‌های درس،‌ مرمت و شاداب‌سازی محیط مدرسه و آماده کردن مدرسه برای آغاز سال تحصیلی جدید در دستور کار دانش‌آموزان بسیجی است که در قالب طرح هجرت سعی می‌کنند در این امر مشارکتی واقعی داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: ‌البته ما سعی داریم در این امر نظارت دقیقی نیز داشته باشیم تا کارها به شکل مطلوب و مناسب انجام شده و به سرانجام شایسته و مناسب برسد.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول