اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

مشکل گاز‌رسانی و آب‌ شهرک صنعتی بردسیر رفع می‌شود‌

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: مشکل گاز‌رسانی و آب شهرک صنعتی شهرستان بردسیر به زودی رفع می‌شود.

مشکل گاز‌رسانی و آب‌ شهرک صنعتی بردسیر رفع می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، محمد تکلوزاده در بازدید از شهرک صنعتی شهرستان بردسیر اظهار داشت: در شهرک صنعتی شهرستان بردسیر بسترهای خوبی فراهم شده است، البته یکسری مشکلات هم وجود دارد که با صحبت‌های انجام شده،‌ گازرسانی و آب شیرین‌کن از نیازهای اساسی کارخانه‌های این شهرک است و امیدواریم ‌به زودی این دو مسئله ‌رفع شود.

وی افزود: در کارخانه ‌لاستیک غیر از مشکل سوخت که تامین گازوئیل است، مسئله‌ بازار فروش مطرح و توصیه شد که در نمایشگاه‌های متعددی که وجود دارد حضور پیدا کنند.

تکلوزاده عنوان کرد: ما هم‌ توصیه ‌می‌کنیم در صنایع معدنی که در استان کرمان وجود دارد از محصولات تولیدی این کارخانه استفاده کنند تا بازار فروش کارخانه رونق پیدا کند و به ظرفیت اسمی خود نزدیک شود، زیرا الان کارخانه یک پنجم ظرفیت اسمی خود مشغول به کار است و غالب دستگاه‌ها خوابیده‌اند.

وی گفت: در رابطه با مشکل نقدینگی کارخانه قرار شد که از طریق مدیرعامل شهرک و هم از طرف سازمان صنعت و معدن پیگیری و تسهیلاتی که وجود دارد در اختیار کارخانه قرار بگیرد.

تکلوزاده در مورد کارخانه گونی‌بافی بردسیر عنوان کرد: در این کارخانه کیسه‌های پلاستیکی یا گونی برای کارخانه‌های سیمان تولید می‌شود که از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است، ‌با راه‌اندازی فاز اول آن اشتغالزایی خوبی انجام شده‌ و هنوز قابل توسعه در دو فاز دیگر است.

وی افزود: کارخانه گونی‌بافی مشکلی از نظر بازار فروش ندارد، اما در بحث نقدینگی و سرمایه در گردش مشکلاتی دارد که ما پیگیر هستیم تا با رفع این مشکل کارخانه توسعه پیدا کند، زیرا می‌‌تواند در بحث اشتغالزایی در شهرستان مؤثر باشد.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول