اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

کسب رتبه نخست مجمع امور صنفی زنجان در سطح کشور

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: مجمع امور صنفی زنجان، رتبه نخست کشور را در میان اصناف کشور کسب کرده است.

کسب رتبه نخست مجمع امور صنفی زنجان در سطح کشور

مجید کاوندی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در بسیاری از شاخصه‎های ارزیابی شده، مجمع امور صنفی استان زنجان عملکرد مناسبی داشته است.

وی به صدور پروانه کسب برای واحدهای صنفی اشاره کرد و افزود: صدور پروانه کسب برای واحدهای صنفی در استان به صورت الکترونیک انجام می‏شود.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه روند ثبت‌نام باید از طریق سامانه صورت گیرد، یادآور شد: همه مراحل ثبت‌نام به صورت الکترونیکی و توسط سامانه انجام می‏شود.

وی به الکترونیکی شدن ثبت‌نام برای صدور پروانه کسب طی پنج ماه اشاره کرد و اظهار داشت: در مدت زمان کوتاهی نسبت به الکترونیکی کردن روند کارها اقدام شده است. 

کاوندی از کسب رتبه نخست کشوری در راه‎اندازی و به کارگیری سامانه ثبت‌نام برای واحدهای صنفی خبر داد و بیان داشت: به دلیل عملکرد مناسب در این بخش به عنوان استان برتر در سطح کشور شناخته شدیم.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان به نظارت واحدها صنفی در استان اشاره کرد و یادآور شد: در شاخص نظارت بر واحدهای صنفی در سطح کشور رتبه نخست را به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه مجمع امور صنفی موفقیت‏های خوبی را کسب کرده است، اذعان داشت: در ناامن کردن شهرستان زنجان برای قاچاق کالا و قاچاقچیان عملکرد خوبی صورت گرفته است؛ به گونه‏ای که در ارزیابی کشوری رتبه نخست را به دست آورده‏ایم.

کاوندی با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای بازرسی از واحدهای صنفی صورت می‏گیرد، عنوان کرد: مدیریت خوبی در راستای بازرسی‏های مستمر و مناسب از واحدهای صنفی در استان صورت گرفته است.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان از فعالیت بیش از 56 بازرس فعال در سطح شهر خبر داد و تأکید کرد: نیروهای بازرسی به شکل مستمر و مداوم نسبت به تخلفات واحدهای صنفی بازرسی دارند.

وی با بیان اینکه مجمع امور صنفی 68 بازرس افتخاری در اختیار دارد، اذعان داشت: این بازرس‏ها از خود اصناف و اتحادیه‎ها هستند که با مجمع امور صنفی برای برخورد مناسب با تخلفات فعالیت دارند.

کاوندی به تلاش بازرسان مجمع امور صنفی اشاره کرد و ابراز داشت: بازرسان مجمع امور صنفی به شکل مستمر تا ساعات پایانی شب برای انجام وظایف خود فعالیت دارند.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان خواستار ارائه گزارشات سازنده مردم از تخلفات واحدهای صنفی متخلف شد و اضافه کرد: مردم می‏توانند از تلفن گویای 124 برای ارائه گزارشات خود استفاده کنند.

وی از حضور نیم ساعته بازرسان به محل تخلف اشاره کرد و یادآور شد: بازرسان در کمترین زمان برای بررسی تخلفات صورت گرفته و رسیدگی به شکایات مردم حضور خواهند داشت.

کاوندی به نزدیک شده ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه عزیز برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به شکل مناسبی برنامه‎ریزی می‎شود.

انتهای پیام/73007/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول