اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

نظارت بر عملکرد اصناف با دقت و جدیت بیشتری دنبال شود

استاندار خراسان‌رضوی گفت: به منظور اثربخشی هر چه بیشتر سیاست‌های تنظیم بازار باید نظارت بر عملکرد اصناف با دقت و جدیت بیشتری دنبال شود.

نظارت بر عملکرد اصناف با دقت و جدیت بیشتری دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان مهر ظهر امروز در جلسه کمیسیون تعزیرات خراسان‌رضوی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به راحتی در دسترس آنان قرار گیرد.

استاندار خراسان‌رضوی خواستار توزیع اقلام مورد نیاز و پر مصرف مردم از طریق نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و فروشگاه‌های تعاونی به صورت فروش فوق‌العاده در سطح استان شد و افزود: این اقلام باید با تخفیف مناسب در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

فروزان‌مهر برنامه‌ریزی نظام توزیع و پراکنش منطقی نمایشگاه‌ها در نقاط مختلف استان را از جمله موارد حایز اهمیت در راستای توزیع هدفمند کالاهای اساسی برای قشرهای مختلف مردم توصیف کرد و گفت: ضرورت دارد امکان برگزاری این نمایشگاه‌ها علاوه بر نقاط مختلف شهر مشهد، برای مردم شهرستان‌های مختلف استان نیز فراهم شود.

وی بر ذخیره‌سازی مناسب کالاهای اساسی، افزایش سهمیه از مرکز و اختصاص آن به استان و ایجاد ساز و کارهای لازم برای اجرای هر چه مطلوب‌تر طرح ضیافت در راستای تحقق سیاست‌های تنظیم بازار تاکید کرد.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز عموم مردم در شرایط فصلی موجود و همچنین ماه مبارک رمضان از قبیل شکر، برنج، انواع گوشت، حبوبات، قند، شکر، روغن و خرما از جمله کالاهایی است که به صورت ویژه عرضه می‌شود.

فروزان‌مهر خواستار تهیه سبد کالایی برای خانواده‌های زیر پوشش نهادهای حمایتی در استان و توزیع آن تا قبل از ماه مبارک رمضان به منظور کمک به تامین مطلوب‌تر نیازهای معیشتی آنان شد.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد بازار، بیان کرد: با استفاده از ظرفیت نهادهای نظارتی و همکاری مجامع امور صنفی، کنترل و نظارت بر روند عرضه کالا و نظام توزیع به صورت دقیق و مستمر ادامه داشته باشد.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار خراسان‌ رضوی افزود: از اداره کل تعزیرات حکومتی استان انتظار می‌رود با متخلفان و اخلالگران اقتصادی به ویژه در زمینه ارزاق عمومی و کالاهای راهبردی به صورت جدی برخورد کند.

وی همچنین خواستار برخورد جدی با اشخاص، واحدهای صنعتی و صنفی که به دلالی گندم و آرد اقدام می‌کنند، شد.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: سرعت و دقت در روند رسیدگی به پرونده متخلفان و اثر بازدارندگی جرایم پیش‌بینی شده سبب جلوگیری از بروز تخلف می‌شود.

انتهای پیام/70004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول