اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ستاد امر به معروف و نهی از منکر چرام مطرح شد

تشکیل ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌ها و اصناف چرام

امام جمعه چرام گفت: اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید در همه اداره‌ها، مساجد، هیئت‌های مذهبی، اصناف و گروه‌های دیگر در چرام مشخص شود.

تشکیل ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌ها و اصناف چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز اولین نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه چرام، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت و اعضای ستاد در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام جعفر طزری در این نشست یکی از مشکلات اساسی جامعه را بحث بی‌تفاوتی دانست و با بیان اینکه اگر در یک جامعه‌ای مردم نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت باشند طبق روایات آن جامعه مرده است، گفت: در روایات آمده است دیگر عبادت‌ها در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره‌ای در مقابل دریا هستند.

امام جمعه چرام با اشاره به توبیخ و مذمت خداوند نسبت به کسی که امر به معروف و نهی از منکر را ترک می‌کند، گفت: ظاهراً قرار است امسال شهرستان ما به عنوان شهرستان منتخب مشخص شود و باید یک گروه برنامه‌های اجرایی در روز صورت گیرد اما آن چیزی که ما در مجموع باید انجام دهیم نشست ستاد گروهی است که اعضای آن مشخص است.

وی گروه دیگر را نیز ضابط امر به معروف و نهی از منکر خواند و خاطرنشان کرد: خوبی این کار این است که در این امر پشتوانه مردمی و پشتوانه قضایی داریم یعنی کسی که به عنوان ضابط انتخاب شد اگر منکری را دید با زبان نهی کند و هیچگونه وظیفه دیگری در قبال آن شخص ندارد.

این مسئول همچنین بر سوری نبودن این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/82002/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول