اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان:

دولت به سمن‌های قدرتمند اصناف اهمیت خاص دهد

رئیس مجمع امور صنفی همدان گفت: دولت باید به سمن‌های قدرتمند اصناف که ظرفیتی بی‌بدیل دارد اهمیتی خاص دهد.

دولت به سمن‌های قدرتمند اصناف اهمیت خاص دهد

حمیدرضا فرسایی‌وحید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه امروز به عنوان روز اصناف در تقویم نامگذاری شده است اظهار داشت: از سال گذشته روز اصناف به هفته اصناف تبدیل کردند.

وی ادامه داد: مجمع امور صنفی همدان در طول هفته اصناف برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده که از آن میان ملاقات با خانواده شهدای اصناف، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در مزار شهدا، انتخاب اتحادیه نمونه، دیدار با معتمدین و پیشکسوتان اصناف اهم برنامه‌های ما در گرامیداشت هفته اصناف است.

رئیس مجمع امور صنفی همدان در ادامه به مطالبات جامعه اصناف اشاره کرد و یادآور شد: با توجه مطالباتی که داشتیم برای تحقق خواسته‌های اصناف با حمایت از کاندیداهای شورای شهر مردم کاندیداهای مورد حمایت ما را برای عضویت شورای شهر انتخاب کردند. 

وی اضافه کرد: اصناف در طول دوره گذشته شوراها به حقوق حقه خود دست نیافتند و با عضویت اعضای جدید به دنبال احقاق حقوق خود هستیم.

فرسایی‌وحید ادامه داد: حقوق ما در بحث شهرداری و تجاری شدن مغازه‌ها، قیمت‌های منطقی و عوارض کسب و کار است که امیدواریم بتوانیم مشکلات اصناف را حل کنیم.

وی بیان داشت: وقتی مشکلات جامعه اصناف حل می‌شود به منزله حل مشکلات مجموعه شهر است.

رئیس مجمع امور صنفی همدان با بیان اینکه اصناف در خلق حماسه سیاسی نقش مؤثری داشتند تصریح کرد: با توجه به خلق حماسه سیاسی و روند رو به جلو جامعه ما سال 92 را افق روشنی برای اصناف قلمداد می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما با ستاد روحانی در همدان جلسه داشتیم و هفته آینده جلسه‌ای را با خود رئیس جمهور منتخب خواهیم داشت و در آن جلسه درخواست‌ها و انتظاراتمان را به ایشان مطرح می‌کنیم. 

فرسایی‌وحید خاطرنشان کرد: دولت باید به ngo قدرتمند اصناف که ظرفیتی بی‌بدیل دارد اهمیتی خاص دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه توزیع محصولات در دست اصناف است باید با داشتن حق اظهار نظر در حوزه‌های مختلف در بنگاه‌های اقتصادی نماینده داشته باشیم و در احزاب نیز به دنبال احیاء حقوق اصناف باشیم.

رئیس مجمع امور صنفی بیان داشت: ما معتقدیم وقتی که توسعه سیاسی در جامعه‌ای رونق می‌گیرد و شادابی به مردم منتقل ‌شود توسعه و امنیت اقتصادی نیز فراهم می‌شود.

وی گفت: اگر توسعه سیاسی به سمت اعتدال و رشد رود و اخلاق‌مدار باشد مشکلات اقتصادی نیز حل می‌شود.

انتهای پیام/89019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول