اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/45

وحیدی: اصناف اهواز حضور گسترده خود را در انتخابات اعلام کردند

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی و خدمات فنی اهواز گفت: در روز انتخابات کلیه آحاد صنفی اهواز در کنار مردم خوزستان پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و حضور گسترده خود را اعلام می کنند.

وحیدی: اصناف اهواز حضور گسترده خود را در انتخابات اعلام کردند

عبدالمجید وحیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مردم شریف خوزستان همیشه در صحنه هستند و با توجه به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و اینکه دشمن از تمامی حربه‌ها در راه اغفال مردم استفاده می‌کند بار دیگر این مردم شهید پرور باید هوشیاری و تعصب خود را به دشمنان ایران اسلامی نشان دهند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با فشار اقتصادی و تحریم حضور مردم را پای صندوق‌های رای کم رنگ کند ولی ملت ایران بار دیگر با حضور پای صندوق‌های رای ناامیدی را برای دشمن به ارمغان می‌آورند و کاری می‌کنند که روح بنیانگذار انقلاب شاد شود و لبخند شادی بر لبان رهبر نقش ببندد.

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی و خدمات فنی اهواز گفت: در روز انتخابات کلیه آحاد صنفی در کنار مردم پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و با برگزاری نشست‌هایی با مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی لزوم شرکت در انتخابات را اشاعه داده‌اند.

وی ادامه داد: از مردم خوزستان می‌خواهم با حضور پرشورو نشاط پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی را رقم بزنند و رئیس جمهوری را انتخاب کنند که اصلح باشد و شهر خود را به شورایی بسپارند که بتواند اهواز را آباد کند.

انتهای پیام/72011خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول