علی حسامی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به عملکرد جدی واحدهای صنفی استان در رسیدگی به شکایات دریافتی علیه اصناف، اظهار داشت: سال گذشته توسط مجامع امور صنفی استان به 6 هزار و 231 شکایت دریافت شده از سوی مردم علیه اصناف رسیدگی شد.
وی به مزایای رسیدگی به شکایات مردم علیه اصناف توسط مجمع امور صنفی پرداخت و گفت: به این ترتیب ضمن صرفهجویی در وقت مراجع قضایی، کلانتریها و پاسگاهها، روند رسیدگی به این شکایات نیز شتاب بیشتری میگیرد که میتواند به جلب رضایت مردم که هدف اصلی مجامع امور صنفی است منجر شود.
مدیرکل مجمع امور صنفی آذربایجان غربی با بیان این مطلب اعلام کرد: سال گذشته توسط مجامع امور صنفی استان به 6 هزار و 231 شکایت دریافت شده علیه اصناف از سوی مردم رسیدگی شد.
حسابی عمده شکایات دریافتی نسبت به اصناف را در بخش کالایی را شامل خواروبارفروشیها و فروشگاههای پوشاک عنوان کرد و گفت: در زمینه خدمات نیز بیشترین شکایات به سمت مشاغل تعویض روغن، مکانیکیها و ام.دی.اف کاران شامل می شد.
این مسئول همچنین از شناسایی و صدور 12 هزار و 674 اخطار 10 روزه به صنوف فاقد پروانه در استان خبر داد.
وی اذعان داشت: در مرحله بعدی اخطار نیز، به 4 هزار و 423 مورد از واحدهای فاقد کالاهای فاسد شدنی، اخطار با مهلت 48 ساعت برای رسیدگی به موضوع داده شد.
انتهای پیام/61009/ن20/ظ1004