اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تجارت مازندران خبر داد

تغییر نام مجمع امور صنفی به اتاق اصناف

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از تغییر نام مجمع امور صنفی به اتاق اصناف با لایحه مجلس خبر داد.

تغییر نام مجمع امور صنفی به اتاق اصناف

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، مرتضی هاشم پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران پیش از ظهر امروز در همایش روز اصناف در باشگاه برق ساری گفت: بازاریان و اصناف در هدفمندی یارانه‌ها گام‌های بسیار مهمی برداشته‌اند.

هاشم‌پور با اشاره به آرامش و امنیتی که در فضای کسب و کار در کشور قرار دارد، افزود: با همدلی و همفکری اصناف برای شکوفایی کشور تلاش مضاعف کنیم.

وی یک پای ثابت بازاریان و اصناف را در مسائل اقتصادی جامعه مهم برشمرد و بیان کرد: همه ما باید قدردان زحمات اصناف و بازاریان در جامعه باشیم.

این مسئول با گلایه از دستگاه‌های اجرایی استان مازندران، خاطرنشان کرد: تبریک روز اصناف حداقل انتظاری که بازاریان و اصناف از مسئولان اجرایی استان دارند که ما شاهد هیچ گونه پیام تبریکی از سوی مسئولان استانی نبودیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران بر افزایش تعامل دولت و اصناف اشاره کرد و گفت: با توجه به ماهیت عرضه و تقاضا در جامعه بحث نرخ‌گذاری قیمت‌ها بر دست خود اصناف است و این نرخ‌گذاری از سوی دولت به اصناف واگذار شده است.

هاشم‌پور با اشاره به اینکه در مجلس لایحه مجمع امور صنفی در حال اصلاح است، خاطرنشان کرد: با توجه لایحه مجلس مجمع امور صنفی در حال تغییر به اتاق اصناف است.

وی ارتقاء مجمع امور صنفی به اتاق اصناف را یک عمل مقتدرانه دانست و بیان کرد: ارتقاء این جایگاه به کارکردها، عملکردها و حضور اصناف بسیار مهم و باارزش است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای اجرایی مصوبات دولت باید زیرساخت‌هایی در کشور وجود داشته که بعضی از مصوبات دولت در بخش صنعت و معدن زیرساخت‌های موجود را نداشته است.

وی تصریح کرد: اگر بعضی از مصوبات دولت در مازندران اجرایی نشده است، در هیچ کدام از استان‌های کشور هم به علت زیر‌ساخت‌های نامناسب به مرحله اجرا در نیامده است.

هاشم‌پور با ابراز تأسف بر اجرا نشدن مصوبه هیت وزیران در مازندران، تاکید کرد: در حال پیگیری اجرای کمیسیون نظارت بر مرکز استان مازندران هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران بیان کرد: این سازمان آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی استان مازندران است.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول