اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار گودرزی:

تعامل اصناف و پلیس، پیشگیری از جرایم را به دنبال دارد

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: تعامل، همکاری و مشارکت اصناف با پلیس، پیشگیری از جرایم را به دنبال خواهد داشت.

تعامل اصناف و پلیس، پیشگیری از جرایم را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، احمدعلی گودرزی اظهار داشت: همکاری مناسب بین نیروی انتظامی و اصناف تاثیر زیادی در برقرای محیط سالم در کسب و کار دارد و این هماهنگی باید در جهت آموزش، پیشگیری و شناسایی راهکارها و روش‌های مناسب اعتلا یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه ایجاد امنیت مستلزم ضریب هوشیاری و اجرای توصیه‌های پلیسی از سوی صاحبان سرمایه می‌باشد، افزود: خوشبختانه در راستای برقراری امنیت، مجمع امور صنفی و اتحادیه‌ها در این خصوص خوب عمل می‌کنند و امید است با جدی گرفتن توصیه‌های پلیسی و رفع نواقص موجود، امنیت واحدهای صنفی بیش از پیش ارتقاء یابد.

گودرزی با بیان اینکه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز آمادگی خود را در راستای ماموریت‌های ابلاغی با هدف ساماندهی اصناف دارای پروانه و فاقد پروانه کسب، حفظ حقوق شهروندی و برپایی محیط سالم برای مردم اعلام می‌دارد، رعایت اصول ایمنی، نصب دوربین و سیستم‌های اعلام خطر، نصب شیشه‌های استاندارد و تعطیلی به موقع مغازه‌ها را از جمله مواردی دانست که می‌تواند در پیشگیری از سرقت و جرایم موثر باشد.

محمد کریمی رئیس مجمع امور صنفی استان البرز نیز از اقدامات نیروی انتظامی و اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز به دلیل همکاری و تعامل با مجمع امور صنفی در جهت ساماندهی صنوف فاقد پروانه و واحدهای صنفی غیرمجاز، اجرای طرح کنترلی و پاکسازی صنوف آلوده و لزوم ایجاد تعامل بیشتر بین اصناف و سازمان‌ها تشکر کرد.

کریمی افزود: تلاش‌های صادقانه نیروهای زحمتکش انتظامی در برقراری امنیت و به وجود آوردن محیطی امن برای زندگی بر کسی پوشیده نیست و به جرات می‌توان گفت که اگر فعالیت این نیروها، فقط برای دقایقی کوتاه، متوقف شود، موجی از ناامنی و مزاحمت‌های خیابانی در سطح شهرها به راه می‌افتد و زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌سازد.

وی بیان داشت: اگر آحاد مختلف مردم در کشورمان از جمله کسبه و بازاریان با خیال راحت و آسوده، مشغول به فعالیت‌های روزمره خود هستند به یقین این آرامش خاطر و اطمینان در سایه امنیتی است که به همت نیروهای شجاع و دلیر نیروی انتظامی در سطح کشور ایجاد شده است و وظیفه ما نیز این است تا با جدی گرفتن هشدارهای پلیسی و به کار بردن توصیه‌های این عزیزان راه را برای برقراری امنیت در جامعه هموار سازیم.

انتهای پیام/2302/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول