اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی کرج خبر داد

پذیرایی از یک هزار و 200 زائر حرم مطهر توسط اصناف کرج

رئیس مجمع امور صنفی کرج گفت: در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) امسال اصناف این شهرستان افتخار پذیرایی از یک هزار و 200 زائر مرقد مطهر را دارند.

پذیرایی از یک هزار و 200 زائر حرم مطهر توسط اصناف کرج

حمید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر ساله در ایام سوگواری و عزاداری روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه، عاشقان ولایت از نقاط مختلف کشور برای شرکت در مراسم‌های ویژه حرم مطهر به تهران می‌آیند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان البرز در همجوار پایتخت و مرقد مطهر امام خمینی(ره) قرار دارد، مردم استان‌های شمالی، شمال غربی و غربی کشور برای رسیدن به مرقد از این استان عبور می‌کنند.

رئیس مجمع امور صنفی کرج افزود: به همین دلیل ما هر ساله در استان البرز افتخار پذیرایی تعدادی از زائران حرم مطهر و عاشقان ولایت را داریم و امسال با رایزنی‌های صورت گرفته با ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره) این مجمع به صورت اختصاصی پذیرای تعدادی از این زائران عزیز را بر عهده گرفته است.

کریمی گفت: بر اساس این برنامه بخشی از زائرانی که از استان گیلان عازم مرقد مطهر هستند، در شهرستان کرج یک شب اقامت می‌کنند که پذیرایی از کاروان آن‌ها بر عهده مجمع امور صنفی کرج است.

وی ادامه داد: ما آمادگی میزبانی از یک هزار و 200 نفر زائر را داریم که این تعداد از استان گیلان میهمان ما هستند و تمام مقدمات لازم برای پذیرایی و اسکان آن‌ها در مرکز استان البرز به وسیله اصناف ولایی کرج فراهم شده است.

* اصناف کرج خود را جدای از ملت ایران نمی‌دانند

رئیس مجمع صنفی شهرستان کرج افزود: برنامه ویژه‌ دیگری نیز که امسال داریم، حضور گسترده در مراسم سوگواری چهاردهم و پانزدهم خرداد است و فعالان صنفی مرکز استان البرز در این روزها همراه دیگر اقشار جامعه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق خواهند کرد.

کریمی تصریح کرد: اصناف کرج هیچگاه خود را جدای از ملت ایران ندانسته و همواره در کنار مردم و در راه ولایت گام برداشته‌اند و امسال نیز با حضور گسترده در مرقد مطهر بار دیگر ولایت‌مداری خود را به اثبات خواهند رساند.

انتهای پیام/2302/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول