اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

طرح قانون جامع اصناف در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح قانون جامع اصناف در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

طرح قانون جامع اصناف در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی صبح امروز در دیدار مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، بسیج اصناف شهرستان بیرجند با اشاره با نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن، اظهار کرد: اصناف از نخستین روزهای تشکیل نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی‌(ره) در صحنه بوده‌ و شهید نواب صفوی و یارانش نیز نقش مهمی در هدایت و حمایت اصناف داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اصناف در تداوم انقلاب اسلامی همواره در کنار روحانیت و مردم بوده‌اند، ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس هر زمان جبهه‌ها نیاز به کمک داشتند، اصناف به فرمان امام(ره) لبیک گفته و از حمایت‌های معنوی و مالی دریغ نکرده‌اند و در همین راستا شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از حضور اصناف در شورای اسلامی شهرستان‌ها استقبال کرد و گفت: رأی اعتماد مردم به نامزدهای اصناف می‌‌تواند منشأ خیر و برکت بوده و رابطه تنگاتنگ بین شورا و اصناف نیز در تسهیل بسیاری از معضلات و مشکلات مردم نقش مهمی داشته باشد.

عبادی به تسریع انتقال صفوف مزاحم به خارج از شهرها تاکید کرد و افزود: مسئولان مربوطه در راستای تبیین و تحقق خواسته مردم با دولت خدمتگزار در رابطه با اختصاص اعتبار به این موضوع تعامل بیشتری برقرار کنند تا مردم بتوانند آثار ونتایج آن را در جامعه لمس کنند.

وی از بررسی طرح قانون جامع اصناف در مجلس خبر داد و یادآور شد: در بررسی این طرح جامع، مجلس به اصلاح و سازماندهی اصناف در چارچوبی مشخص و قانونمند اهمیت قائل شده و انجمن اسلامی اصناف به اتاق اصناف تغییر نام می‌دهد.

 انتهای پیام/69014/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول