اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در گفت و گو با فارس مطرح شد

‌مادر تخلفات صنفی ‌در بین اصناف آذربایجان غربی

مدیرکل مجمع امور صنفی آذربایجان غربی گفت: توجه به بحث گران فروشی و کم فروشی از اولویت‌های کاری مجمع امور صنفی در آذربایجان غربی است.

‌مادر تخلفات صنفی ‌در بین اصناف آذربایجان غربی

علی حسامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به برنامه‌های سال جاری مجمع امور صنفی آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: عدم درج قیمت روی کالاها، مادر تخلفات صورت گرفته در بین اصناف آذربایجان غربی است.

وی به طرح همت و ظفر اشاره کرد و افزود: امسال در نظر داریم با تخصصی کردن بازرسی‌ها نسبت به کالاها، علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت، از پراکندگی بازرسی‌ها جلوگیری به عمل آوریم.

حسامی از گستردگی اطلاع‌رسانی‌های مجامع و اتحادیه‌ها در سال جاری، برای درج قیمت روی کالاها توسط اصناف و صدور فاکتور برای آن‌ها خبر داد و گفت: توجه به بحث گران فروشی و کم فروشی از اولویت‌های کاری مجمع در سال جاری است.

حسامی بر تقویت گشت‌های مشترک تاکید کرد و از بازدید از شهرستان‌های تابعه و تشدید نظارت از اصناف برای بهبود عملکرد آن‌ها خبر داد.

وی تعامل بیشتر با ادارات ذی‌ربط، برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی، تهیه تقویم زمانی بررسی انواع کالاها در ایام مختلف و مناسبت‌های ویژه و ترغیب اصناف به بحث امر به معروف و نهی از منکر در ارتباط با گران فروشی، کم فروشی، تقلب و سد معبر را از دیگر برنامه‌های سال جاری مجمع برشمرد.

حسامی از وجود برنامه‌هایی برای همکاری مجامع امور صنفی استان در راستای اخذ پروانه در چارچوب قانون، برای صنوف فاقد پروانه خبر داد.

وی رفع معایب و کاستی‌های گذشته و تشدید محاسن قبلی را مهم‌ترین برنامه سال جاری مجمع امور صنفی استان عنوان کرد.

انتهای پیام/61001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول