اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

اصناف برای تحقق شعار سال تلاش کنند

فرماندار سلماس گفت: اصناف باید برای تحقق شعار سال جاری و منویات رهبری تلاش کنند.

اصناف برای تحقق شعار سال تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور اصناف که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: اگر به تاریخ مبارزات ملت ایران اسلامی، در طول سال‌های قبل از انقلاب رجوع کنیم، چگونگی فعالیت‌های این قشر را بعد از انقلاب بررسی کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که بازاریان در استقرار نظام اسلامی و پیش‌برد اهداف آن نقش زیادی دارند.

وی بازاریان را نیروهای متدین، ‌متعبد و با احساس مسئولیتی مضاعف، دانست و افزود: در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشورمان را در تحریم اقتصادی قرار داده‌اند، از طرف دیگر رهبری ما را به حماسه اقتصادی فراخوانده‌اند، پس بازاریان می‌توانند به نقش‌آفرینی بپردازند.

نظری به نقش این قشر از جامعه در طول هشت سال دفاع مقدس و انتخابات اخیر، اشاره کرد و گفت: بازاریان همیشه نقش مؤثری در راستای حمایت از انقلاب اسلامی داشته‌‌اند و همواره ‌در طول انقلاب پشتیبان نظام بوده‌اند، بنابراین انتظار وجود دارد که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی آن طور که شایسته آنها است، ظاهر شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس با برشمردن خدمات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: کارشناسان و فعالان اداره صنعت، معدن و تجارت با هدف تامین رفاه و ارائه خدمات به مردم با همکاری اصناف و بازاریان در طول سال فعالیت‌های چشمگیری دارد.

جعفر نوبخت افزود: توزیع کالاهای یارانه‌‌ای، برگزاری نمایشگاه‌ عرضه مستقیم کالا در ایام نوروز، آغاز سال تحصیلی و ماه رمضان، ساماندهی و نظارت بر بازار از جمله فعالیت‌هایی است که در طول سال با همکاری اصناف صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول