اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

واگذاری 1800 اشتراک برق در خدابنده

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: بیش از یک‌هزار و 800 اشتراک برق در شهرستان خدابنده واگذار شده است.

واگذاری 1800 اشتراک برق در خدابنده

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مبلغ اعتبار صرف شده در پروژه‌های عمومی شهرستان خدابنده بیش از 10 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه برق مورد نیاز 55 خانوار روستایی و شهری در شهرستان خدابنده تأمین شده است، خاطرنشان کرد: برق مورد نیاز این خانوارها با احداث سه هزار و 251 متر شبکه فشار ضعیف هوایی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 175 میلیون ریال تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: انشعاب مشترکین عادی و تجاری از امکانات موجود و مناطق شهری و روستایی به میزان یک‌هزار و 827 اشتراک در شهرستان خدابنده واگذار شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی توسعه ساختمان اداری امور برق شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 500 میلیون ریال انجام گرفته است، عنوان کرد: جایگزینی لامپ‌های 85 وات کم‌مصرف به جای لامپ‌های خیاری در مراکز تجاری خدابنده با اعتبار 15 میلیون ریال از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان در این شهرستان به شمار می‌رود.

کاظمی با اشاره به اینکه تأمین برق روشنایی پارک ملت شهر سجاس و غسالخانه شهر سجاس از دیگر اقدامات شرکت برق در شهرستان خدابنده است، ادامه داد: این پروژه با احداث 115 متر شبکه فشار متوسط هوایی، 582 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و احداث یک دستگاه پست هوایی و با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال اجرا شده است.

وی به احداث ساختمان پست زمینی مسکن مهر خدابنده با 265 میلیون ریال اشاره کرد و افزود: نصب پنج دستگاه سکسیونر کنترل از راه دور در حوزه امور برق شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 740 میلیون ریال از دیگر اقدامات این حوزه به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه 30 مورد کاور برای پست‌های هوایی مناطق پرنده‌خیز شهرستان خدابنده نصب شده است، یادآور شد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 160 میلیون ریال اجرا شده است.

کاظمی به تعویض 310 دستگاه تابلوهای هوشمند آب و برق در حوزه توزیع برق شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه هفت هزار و 300 میلیون ریال اعلام شده است.

وی اظهار داشت: در زمینه توسعه و احداث تأسیسات جدید و به منظور ارائه خدمات مطمئن به مشترکین برق، نیاز به نگهداری، اصلاح و سرویس تأسیسات و شبکه‌های توزیع نیروی برق از اهم کارهای امور برق شهرستان خدابنده محسوب می‌شود که این امر با صرف اعتباری بالغ بر 2,817 میلیون ریال و انجام اقدامات مختلف میسر شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: سرویس خط 20 کیلو ولت هوایی به طول 550 کیلومتر، شبکه فشار ضعیف هوایی به طول 105 کیلومتر، سرویس 269 دستگاه پست‌های هوایی، سرویس روشنایی معابر 12 هزار مورد، سرویس پست‌های زمینی 12 دستگاه و اصلاح و بهینه و لوازم اندازه‌گیری از اقدامات امور برق شهرستان خدابنده به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول